Windows 10: 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update
Discus and support 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by woutvandenbroek, Apr 6, 2022.
Thema:
2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update
Loading...
-
2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update - Similar Threads - Beeldscherm wordt niet
-
Na update start mijn laptop niet meer op
in Windows 10 Software and AppsNa update start mijn laptop niet meer op: Hoi,Ik heb een surface 5 pro die ik heb geupdated.Maar na de update krijg ik de fout code 0xd0000225.Zowel de gezichtsherkenning als de pincode werkt niet, dus kan heel mijn laptop niet meer opstarten.Een nieuwe code verzenden naar mijn mailadres gaat ook niet, deze mail komt... -
KB5052093 herkend ssd niet
in Windows 10 GamingKB5052093 herkend ssd niet: Na KB5052093 installatie vandaag de melding bij WD ssd "moet hersteld worden" klopt niet werkt gewoon. Samsung SSD wordt helemaal niet gezien en bij sluiten verkenner blokeert hele laptop.... -
Na Update is OneDrive niet meer te benaderen
in Windows 10 GamingNa Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski... -
Na Update is OneDrive niet meer te benaderen
in Windows 10 Software and AppsNa Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski... -
in Windows 10 Gaming2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en... -
in Windows 10 Software and Apps2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en... -
Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd
in User Accounts and Family SafetyWachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd: Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen. Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde... -
Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional
in Windows 10 Drivers and HardwarePs2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional: Ik wil een oude ps2 muis via een usb-adapter aansluiten op mijn nieuwe pc met Windows 10 professional. Ik krijg steeds een foutmelding bij apparaatbeheer dat de usb niet wordt herkend. heb deze al verwijderd en opnieuw de pc opgestart. Blijkt ook niet te werken. Weet iemand... -
Windows Update werkt niet meer
in Windows 10 Installation and UpgradeWindows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....