Windows 10: aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking
Discus and support aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Lydia Van den Berg, Oct 28, 2022.
Thema:
aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking
Loading...
-
aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking - Similar Threads - aanmelden oude computer
-
Na update start mijn laptop niet meer op
in Windows 10 Software and AppsNa update start mijn laptop niet meer op: Hoi,Ik heb een surface 5 pro die ik heb geupdated.Maar na de update krijg ik de fout code 0xd0000225.Zowel de gezichtsherkenning als de pincode werkt niet, dus kan heel mijn laptop niet meer opstarten.Een nieuwe code verzenden naar mijn mailadres gaat ook niet, deze mail komt... -
Aanmelden bij family safty lukt niet
in Windows 10 GamingAanmelden bij family safty lukt niet: Hallo, mijn computer geeft steeds aan dat ik mij moet aanmelden bij Microsoft family safety, dit doe ik netjes alleen nog geen 5 seconden later staat de melding er weer. Het staat als venster op mijn scherm en dicht klikken kan niet. wat moet ik doen?... -
Aanmelden bij family safty lukt niet
in Windows 10 Software and AppsAanmelden bij family safty lukt niet: Hallo, mijn computer geeft steeds aan dat ik mij moet aanmelden bij Microsoft family safety, dit doe ik netjes alleen nog geen 5 seconden later staat de melding er weer. Het staat als venster op mijn scherm en dicht klikken kan niet. wat moet ik doen?... -
Windows-update lukt niet
in Windows 10 GamingWindows-update lukt niet: Ik probeer al maanden de Windows-update 2025-02, versie 22H2 for x64 KB5051974 104 Gb te downloaden en installeren. Dit lukt niet, het wordt telkens afgebroken na een zeer korte tijd 30 sec.. Hoe kan ik dit oplossen?... -
Windows-update lukt niet
in Windows 10 Installation and UpgradeWindows-update lukt niet: Ik probeer al maanden de Windows-update 2025-02, versie 22H2 for x64 KB5051974 104 Gb te downloaden en installeren. Dit lukt niet, het wordt telkens afgebroken na een zeer korte tijd 30 sec.. Hoe kan ik dit oplossen?... -
Windows-update lukt niet
in Windows 10 Software and AppsWindows-update lukt niet: Ik probeer al maanden de Windows-update 2025-02, versie 22H2 for x64 KB5051974 104 Gb te downloaden en installeren. Dit lukt niet, het wordt telkens afgebroken na een zeer korte tijd 30 sec.. Hoe kan ik dit oplossen?... -
Updat 22H2 lukt niet!
in Windows 10 GamingUpdat 22H2 lukt niet!: Ik probeer de update versie 22H2 KB5043064 voor Windows 10 te installeren. Lukt niet! Krijg elke keer foutmelding 0x800f0831. Diverse opties geprobeerd die op internet staan zoals via C: diverse commando’s en handmatig uit de update catalogus. Foutmelding blijft komen! Iemand... -
aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking
in Windows 10 Gamingaanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om... -
Bureaublad niet meer bruikbaar
in Windows 10 GamingBureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...