Windows 10: Admin konto borta!!

Discus and support Admin konto borta!! in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hej. Höll på att hjälpa sonen med hans dator. men när vi logga in och ut så helt plötsligt var mitt admin konto borta. har försökt googla mig fram men... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by SimonOlsen6, Apr 24, 2022.

1. Admin konto borta!!

Hej. Höll på att hjälpa sonen med hans dator. men när vi logga in och ut så helt plötsligt var mitt admin konto borta. har försökt googla mig fram men kommer inte till något svar. har försökt alla trix enligt google. problemet är att vi skall ta bort spel och flytta till annan hårddisk. men det går inte då han inte är admin. och jag kan inte ge han behörighet heller. hur gör jag?

:)

SimonOlsen6, Apr 24, 2022
  2. Namslas90 Win User

admin password?

You can reset the Admin Password using Windows XP repair; See Here for step by step.

*Toast :toast:

Namslas90, Apr 24, 2022
  3. Bree Win User
    running DOS as ADMIN

I suggested that in post #4 but @bromberg doesn't seem to have tried it yet...

4. Admin konto borta!!

Löschung des Kontos

Ich mochte mein Konto bei Microsoft löschen. Aber ich bekomme es nicht hin wie gehe ich da vor?

Christina62RG, Apr 24, 2022
Thema:

Admin konto borta!!

Loading...
  1. Admin konto borta!! - Similar Threads - Admin konto borta

2. Zhakowane konto

in Windows 10 Gaming
    Zhakowane konto: Dzień dobry, dziś zhakowano mi konto. Obecnie piszę z innego konta założonego dziś ponieważ microsoft nie daje żadnej możliwości skontaktowania się bez logowania. Przy pierwszej próbie logowania dałam rade zmienić hasło jednak później zostałam wylogowana całkowicie przy czym...
  3. Zhakowane konto

in Windows 10 Software and Apps
    Zhakowane konto: Dzień dobry, dziś zhakowano mi konto. Obecnie piszę z innego konta założonego dziś ponieważ microsoft nie daje żadnej możliwości skontaktowania się bez logowania. Przy pierwszej próbie logowania dałam rade zmienić hasło jednak później zostałam wylogowana całkowicie przy czym...
  4. Windows 10 Konto Daten dank Konto Sperrung verloren

in Windows 10 Gaming
    Windows 10 Konto Daten dank Konto Sperrung verloren: Guten Tag, ich habe heute einfach so nach einem Neustart den Zugang zu meinen Windows Profil/hotmail Account verloren, da dieser einfach gesperrt ist. Heißt ich kann nichts mehr machen, sämtliche Zugänge sind weg, weswegen ich nichts mehr recovern kann. Keine emails keine...
  5. Windows 10 Konto Daten dank Konto Sperrung verloren

Windows 10 Konto Daten dank Konto Sperrung verloren: Guten Tag, ich habe heute einfach so nach einem Neustart den Zugang zu meinen Windows Profil/hotmail Account verloren, da dieser einfach gesperrt ist. Heißt ich kann nichts mehr machen, sämtliche Zugänge sind weg, weswegen ich nichts mehr recovern kann. Keine emails keine...
  6. Windows 10 Konto Daten dank Konto Sperrung verloren

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  7. Konto Microsoft

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Konto Microsoft: Witam,Mam problem z moim kontem microsft mianowicie zostało skradzione i nie mogę się do niego zalogować włamywacz zmienił adres email i hasło przez co pokazywało że dane konto nie istnieje przez przypadek utworzyłem konto na tym emailu i teraz mam problem w odzyskaniu tego...
  8. Admin konto borta!!

Admin konto borta!!: Hej. Höll på att hjälpa sonen med hans dator. men när vi logga in och ut så helt plötsligt var mitt admin konto borta. har försökt googla mig fram men kommer inte till något svar. har försökt alla trix enligt google. problemet är att vi skall ta bort spel och flytta till...
  9. konto microsoft

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    konto microsoft: moje konto Microsoft zostało zhakowane i mój mail został usunięty i zastąpiony jakimś rosyjskim czy ma ktoś pomysł jak odzyskać to konto https://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/all/konto-microsoft/f43d5a8d-5d92-4562-91ca-c24d56447f80
  10. Das Konto.

in Windows 10 Customization
    Das Konto.: Hallo. Ich habe GMX und Gmail. Mein PC bräuchte n M.-K. Das geht aber nur mit einem Outlookkonto oder? Es ist ja bei den Einstellungen auch von früher n Yahoo-K. gespeichert. Das habe ich schon lange nicht mehr. Habe keinen Plan wie man Das ändert... Bin leider...