Windows 10: Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...
Discus and support Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Gerard Schouten1, Jun 14, 2023.
Thema:
Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...
Loading...
-
Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen... - Similar Threads - Als een foto
-
Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?
in Windows 10 GamingMijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn... -
Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingMijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn... -
Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?
in Windows 10 Software and AppsMijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?: Mojn computer werkt niet en ik heb een foutcode gekregen wat moet ik hiermee doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-computer-werkt-niet-en-ik-heb-zo-een-foutcode/a8a67e28-13d8-4892-8a68-197dce326b6b -
Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...
in Windows 10 GamingAls ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...: Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?Dit probleem is kort geleden ontstaan. Of dat nou met een update of overstap... -
wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...
in Windows 10 Gamingwat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?... -
wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...
in Windows 10 Software and Appswat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?... -
problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord
in Windows 10 Gamingproblemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa -
Ik heb een probleem
in Windows 10 GamingIk heb een probleem: Ik probeer aan te melden maar het lukt niet op minecraft op de PlayStation https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-heb-een-probleem/75d15bea-f246-4ae6-8c81-c5f23028b0a8 -
Ik wil een watermerk maken met VOID
in Windows 10 Network and SharingIk wil een watermerk maken met VOID: Hoe maak een extra watermerk? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-wil-een-watermerk-maken-met-void/16be0473-e8e9-41b6-b4da-445f0b1f9e81