Windows 10: Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...

Discus and support Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Gerard Schouten1, Jun 14, 2023.

1. Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...

Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?Dit probleem is kort geleden ontstaan. Of dat nou met een update of overstap windows 10 naar windows 11 is gekomen , weet ik niet. het was in ieder geval niet.Ik heb inmiddels alle instellingen bekeken en uitgeprobeerd.bovendien heb ik windows foto app voor windows 10 geprobeerd maar dat werk ook niet.

:)

Gerard Schouten1, Jun 14, 2023
  2. ShariC.1 Win User

Foto app blijft verschijnen bij connectie smartphone

Ik heb totaal geen interesse in de pop-up's van de foto app wanneer ik mijn smartphone aansluit aan mijn laptop. Door te weinig outlets om mijn smartphone apart te laten opladen, ben ik genoodzaakt om het via mijn laptop te doen.

Soms met de combinatie van een slechte usb kabel, blijft de foto app steeds openen met het irritante geluidje bij de kleinste beweging.

ik heb in de app store gezocht naar een alternatief zodat deze vervelende app niet steeds vanzelf opent tijdens de connectie en ik zocht ook al in de app instellingen zelf maar geen succes.

Is er een oplossing om deze automatische pop-up van de foto app te stoppen wanneer ik mijn smartphone heb aangesloten aan mijn laptop?

ShariC.1, Jun 14, 2023
  3. AsterT1 Win User
    Ik heb een probleem

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hallo PandaBeer_20,

Ik ben Aster, een onafhankelijke adviseur en ik ben hier om u te helpen met uw probleem.

Mag ik weten of er een foutmelding wordt weergegeven aan u?

Bedankt.

AsterT1, Jun 14, 2023
  4. Bart VWB Win User

Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...

Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Hallo,

Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7.

Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.

Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is".

Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zonder succes.

Hulp a.u.b.

Mvg,
    Bart

Bart VWB, Jun 14, 2023
Thema:

Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...

Loading...
  1. Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen... - Similar Threads - Als een foto

2. Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn...
  3. Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn...
  4. Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?

in Windows 10 Software and Apps
    Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?: Mojn computer werkt niet en ik heb een foutcode gekregen wat moet ik hiermee doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-computer-werkt-niet-en-ik-heb-zo-een-foutcode/a8a67e28-13d8-4892-8a68-197dce326b6b
  5. Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...

Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...: Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?Dit probleem is kort geleden ontstaan. Of dat nou met een update of overstap...
  6. wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...

in Windows 10 Gaming
    wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?...
  7. wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...

wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?...
  8. problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord

in Windows 10 Gaming
    problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa
  9. Ik heb een probleem

in Windows 10 Gaming
    Ik heb een probleem: Ik probeer aan te melden maar het lukt niet op minecraft op de PlayStation https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-heb-een-probleem/75d15bea-f246-4ae6-8c81-c5f23028b0a8
  10. Ik wil een watermerk maken met VOID

in Windows 10 Network and Sharing
    Ik wil een watermerk maken met VOID: Hoe maak een extra watermerk? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-wil-een-watermerk-maken-met-void/16be0473-e8e9-41b6-b4da-445f0b1f9e81