Windows 10: als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...

Discus and support als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde onderwerpen heeft beperkt, is er een manier om dit te kunnen... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by senn kooi, Dec 21, 2024.

1. senn kooi Win User

als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...

als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde onderwerpen heeft beperkt, is er een manier om dit te kunnen laten weg halen?

:)

senn kooi, Dec 21, 2024
  2. Md choco Win User

Laptop ASUS R752L startup

Hey jeroen,

Sorry maar ik dacht dat ik hier op een internationaal forum was terechtgekomen. Mijn probleem situeert zich bij het opstarten van de laptop. Tot een aantal dagen terug gebruikte ik een paswoord (x) om toegang te krijgen tot het operating system (windows
    ). Dit paswoord is (was) verschillend van mijn paswoord (xx) hetwelk ik gebruik voor toegang tot mijn windows account. Zonder enige notificatie (update??) kon ik bij opstart van mijn laptop geen gebruik meer maken van mijn paswoord (x) maar wel via het paswoord
    van mijn microsoft account. Het is schrikwekkend om vast te stellen dat je paswoord plots niet meer valabel is. Is dit een wijziging die is gebeurd door Microsoft, ik neem aan van wel maar "what the F***" als dit gebeurt en je iets ouder bent en niet weet
    wat te doen.

Md choco, Dec 21, 2024
  3. channa123 Win User
    Help mijn laptopscherm doet sinds kort heel raar/ leeft een eigen leven.

Hallo allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Sinds kort doet mijn laptopscherm heel raar. Het is alsof mijn laptop een eigen leven leid op sommige momenten. Af en toe doet mijn laptop heel raar, er verschijnen dan aan de linkerkant van mijn scherm meerdere
    bolletjes ( het is een touchscreen laptop, en de bolletjes lijken alsof er bijv. 10x tegelijker tijd op het scherm wordt gedrukt ( hoop dat, dat een beetje duidelijk beschreven is.), verder zoomt het beeldscherm ook vaak uit het niets in en uit en opent of
    sluit het zomaar bestanden. Als ik de laptop dan weer uitzet en opnieuw opstart is het wel weer even weg, maar als we dan weer even verder zijn dan gaat tie het vaak weer opnieuw doen. Ik dacht eerst dat ik een virus had, maar uit en virusscanner kwam dat
    er geen virus op zat. Ik weet echt geen raad meer, kan iemand mij misschien helpen?

channa123, Dec 21, 2024
  4. Bart VWB Win User

als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...

Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Hallo,

Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7.

Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.

Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is".

Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zonder succes.

Hulp a.u.b.

Mvg,
    Bart

Bart VWB, Dec 21, 2024
Thema:

Loading...
  1. als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde... - Similar Threads - als mijn beveiliging

2. Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account

in Windows 10 Gaming
    Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account: Beste Microsoft Support,Ik heb een actief Microsoft 365-abonnement waarvoor ik elke maand betaal, maar ik kan momenteel geen gebruik maken van Office-toepassingen zoals Word. Het lijkt erop dat er een probleem is met mijn licentie.Ik heb geprobeerd in te loggen met mijn...
  3. Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account

in Windows 10 Software and Apps
    Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account: Beste Microsoft Support,Ik heb een actief Microsoft 365-abonnement waarvoor ik elke maand betaal, maar ik kan momenteel geen gebruik maken van Office-toepassingen zoals Word. Het lijkt erop dat er een probleem is met mijn licentie.Ik heb geprobeerd in te loggen met mijn...
  4. als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...

in Windows 10 Gaming
    als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...: als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde onderwerpen heeft beperkt, is er een manier om dit te kunnen laten weg halen?...
  5. Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?

in Windows 10 Gaming
    Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?: Het is een HP laptop https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wanneer-ik-mijn-shift-lock-aan-doe-komt-er-een/46611784-cc43-4024-9936-2344180437d6
  6. Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?

Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?: Het is een HP laptop https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wanneer-ik-mijn-shift-lock-aan-doe-komt-er-een/46611784-cc43-4024-9936-2344180437d6
  7. Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van...
  8. Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van...
  9. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  10. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....