Windows 10: Beholde One Note notater i forbindelse med skift til ny konto

Discus and support Beholde One Note notater i forbindelse med skift til ny konto in Windows 10 Customization to solve the problem; Jeg har brug for hjælp til at bevare mine mange sider med noter i One Note. Men hvordan gør jeg det? Årsag: Da jeg ved en fejl har to forskellige... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by merethehelvigmoller, Feb 2, 2021.

1. Beholde One Note notater i forbindelse med skift til ny konto

Jeg har brug for hjælp til at bevare mine mange sider med noter i One Note. Men hvordan gør jeg det?

Årsag: Da jeg ved en fejl har to forskellige kontoer hos Microsoft, ligger mine data fordelt på de to kontoer.

Alt skal nu samles på en konto. Det kræver, at jeg først sikkerhedskopierer alt mit data.

Det var let nok med Word og mine billeder mm.

Men da One Note ikke kan gemme, skal jeg bruge en anden fremgangsmåde. Som nævnt ved jeg ikke hvordan.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg ikke var klar over, at der er flere versioner af One Note.

De sider jeg har skrevet indtil nu er fra: "One Note til Windows 10".

På min nye konto hedder versionen vist bare "One Note".

Jeg vil være meget taknemmelig for at få hjælp her.

PS

Før det var muligt at sende mit spørgsmål, skulle jeg udover kategori og version, vælge "Windows topics". Jeg ved ikke hvad det er, så det jeg har klikket på, er muligvis ikke rigtigt.

:)

merethehelvigmoller, Feb 2, 2021
  2. Frank1232 Win User

Hur loggar man in med ett nytt minecraft konto på PS4?

När jag loggar in med ett nytt konto står det att jag ska logga in med ett anat

Frank1232, Feb 2, 2021
  3. Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Feb 2, 2021
  4. Beholde One Note notater i forbindelse med skift til ny konto

Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

MIN MICROSOFT-KONTO ER directed (several Gange) DEN ER I ORDEN.

ALLIGEVEL Dukker DET OP PÅ JEG SKAL "KONFIGURER MIN FAMILIE" HAR ikke født, SA hvordan Sletter JEG DET PÅ MIN Nokia Lumia 820??

NOGEN ays MIN NOKIA KUN ER TIL Born, ?

HJÆLP MED VENLISTE HILSENER TIL REDNINGS MAND...

Bente Louise Grove, Feb 2, 2021
Thema:

Beholde One Note notater i forbindelse med skift til ny konto

Loading...
  1. Beholde One Note notater i forbindelse med skift til ny konto - Similar Threads - Beholde Note notater

2. headsett med ledning kobles bare til som mikrofon og ikke lyd

in Windows 10 Software and Apps
    headsett med ledning kobles bare til som mikrofon og ikke lyd: headsett med ledning som kun vil koble til som mikrofon og ikke spille lyd. kommer ikke opp som utdata enhet en gang. bruker 3,5mm lydkontakt....
  3. headsett med ledning kobles bare til som mikrofon og ikke lyd

in Windows 10 Gaming
    headsett med ledning kobles bare til som mikrofon og ikke lyd: headsett med ledning som kun vil koble til som mikrofon og ikke spille lyd. kommer ikke opp som utdata enhet en gang. bruker 3,5mm lydkontakt....
  4. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

in Windows 10 Gaming
    Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.: PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg...
  5. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  6. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  7. Hur loggar man in med ett nytt minecraft konto på PS4?

in Windows 10 Gaming
    Hur loggar man in med ett nytt minecraft konto på PS4?: När jag loggar in med ett nytt konto står det att jag ska logga in med ett anat https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hur-loggar-man-in-med-ett-nytt-minecraft-konto/35d8e4f2-c8fa-43d8-8e26-e521f2cfc560
  8. Inte inloggad med Microsoft konto?

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Inte inloggad med Microsoft konto?: Under Windows säkerhet. Konto skydd står det ”Ingen åtgärd krävs”. När jag klickar på Kontoskydd finns en uppgift ”Du är inte inloggad med Microsoft konto” jag undrar varför? Har ett Microsoftkonto som är kopplat till den pinkod jag loggar in med på min dator. Förstår att...
  9. One note notes disappeared

in Microsoft Office and 365
    One note notes disappeared: All of a sudden my One note notes are gone. When I access One note ny notebook "Allan's Notebook" is there. When I click on it the contents image appears ever so briefly and disappears. I had a lot if important notes in it. The backup folder in One drive shows nothing. All I...
  10. MEDS Ransomeware

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    MEDS Ransomeware: Hii Team I have been using Windows 10 Licensed Version and have been Switched On all the defender settings and firewall options.But unfortunately My system is now affected by MEDS Ransomeware / Virus Whatever it is. I couldn't access any files in my system . EVERYTHING IS...