Windows 10: bestanden delen
Discus and support bestanden delen in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Hoe geeft een netwerkbeheerder machtigingen voor een gedeeld station?... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by JoepMeloen1, Aug 25, 2020.
Thema:
bestanden delen
Loading...
-
bestanden delen - Similar Threads - bestanden delen
-
hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11
in Windows 10 Gaminghoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11: als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen... -
hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11
in Windows 10 Software and Appshoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11: als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen... -
Onedrive storing in bestanden op Lenovo chromebook met Chrome OS
in Windows 10 Network and SharingOnedrive storing in bestanden op Lenovo chromebook met Chrome OS: Dag mensen, Ik heb onlangs een Lenovo Chroombook gekocht. Via bestanden kan ik naar Onedrive bestanden toe. Helaas werkt de koppeling naar de Onedrive bestanden zelden tot nooit. De Onedrive app heb ik ginstalleerd en die opent hij niet, nooit gelukt! Als ik via chrome en... -
Bestanden titel tekst
in Windows 10 Network and SharingBestanden titel tekst: Kan ik Bestanden titel tekst aanpassen met een kleur of Arcering https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bestanden-titel-tekst/12d0653a-0838-452f-8f2e-cd5f5d281195"