Windows 10: bestanden delen

Discus and support bestanden delen in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Hoe geeft een netwerkbeheerder machtigingen voor een gedeeld station?... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by JoepMeloen1, Aug 25, 2020.

1. bestanden delen

Hoe geeft een netwerkbeheerder machtigingen voor een gedeeld station?

:)

JoepMeloen1, Aug 25, 2020
  2. DaveM121 Win User

THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER windows 10

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hoi Drietbuul

Controleer om te zien of uw pc is het produceren van een minidump bestanden, zal ik die controleren om te zien of ze enig inzicht in een mogelijke oorzaak van het systeem crashes bieden . . .

Windows Verkenner openen

Naar C navigeren:\Windows\Minidump

Kopieer alle minidump-bestanden op uw bureaublad en rits deze vervolgens omhoog

Upload het zip-bestand naar de cloud (OneDrive, DropBox . . . . . etc.), kies er dan voor om deze te delen en een share link te krijgen

Dan post de link hier naar het zip-bestand, zodat we een kijkje voor u kunnen nemen . . .

DaveM121, Aug 25, 2020
  3. Strange errors after restore Lumia 820

When tapping the downloads I can't press cancel because it's grayed out. I can only press "delen" (means sharing)

FredjeV---01, Aug 25, 2020
  4. bestanden delen

Completely Bonkers, Aug 25, 2020
Thema:

bestanden delen

Loading...
  1. bestanden delen - Similar Threads - bestanden delen

2. hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

in Windows 10 Gaming
    hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11: als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen...
  3. hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

in Windows 10 Software and Apps
    hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11: als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen...
  4. Onedrive storing in bestanden op Lenovo chromebook met Chrome OS

in Windows 10 Network and Sharing
    Onedrive storing in bestanden op Lenovo chromebook met Chrome OS: Dag mensen, Ik heb onlangs een Lenovo Chroombook gekocht. Via bestanden kan ik naar Onedrive bestanden toe. Helaas werkt de koppeling naar de Onedrive bestanden zelden tot nooit. De Onedrive app heb ik ginstalleerd en die opent hij niet, nooit gelukt! Als ik via chrome en...
  5. Bestanden titel tekst

in Windows 10 Network and Sharing
    Bestanden titel tekst: Kan ik Bestanden titel tekst aanpassen met een kleur of Arcering https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bestanden-titel-tekst/12d0653a-0838-452f-8f2e-cd5f5d281195"