Windows 10: betalen

Discus and support betalen in Windows 10 Gaming to solve the problem; kan ik met ideal betalen voor driver support one omdat ik niet met pay pall kan betalen dan gaat die dat ik met een credit kaart moet belalen... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by vipers4365, Jan 6, 2023.

1. betalen

kan ik met ideal betalen voor driver support one omdat ik niet met pay pall kan betalen dan gaat die dat ik met een credit kaart moet belalen

:)

vipers4365, Jan 6, 2023

2. minecraft geeft alleen demo versie

Hallo,

Mijn zoon heeft een probleem met minecraft.

Majong account verhuisd naar microsoft account.

Majong account ( naam ) staat in de microsoft account.

Kan het spel alleen met de demo versie spelen, en moet betalen voor de java versie.

Nu mag ik weer betalen voor een game die al is betaald ???

Klik je op de button kopen dan kom je uit bij een pas van 10 euro per maand ???

Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben of doe ik iets fout ?

Mvg,

Klaas

KlaasBoshoven1, Jan 6, 2023
  3. account

Hello! I have a microsoft account. And you have added as programs without knowing how much tjey cost.
    Now i have tried everything but it still costs me a mounth. Do you think I should return items you purchased from Microsoft Store for replacement or refund?
    Or can I quit a Microsoft subscription or turn off recurring billing for a Microsoft subscription?
    Of is het beter om een ​​Microsoft-abonnement na vervaldatum te betalen?
    I dont know what to do. Regards Cicci

* Moved from sv-se

CicciAndersson1, Jan 6, 2023
  4. betalen

wrong minecraft

Hallo,

Ik heb zojuist op mijn pc Minecraft voor Windows 10 gekocht in de microsoft store . Alleen ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk de Java editie moest hebben om met vrienden te kunnen spelen, want die hebben de java editie. Maar
    ik vind het nogal zonde om nog een keer 26 euro te betalen om vervolgens de Java editie te spelen en niks meer met de Windows 10 versie doen. Dus mijn vraag is, is het mogelijk om op de 1 of andere manier mijn geld terug te krijgen, oftewel mijn product retourneren,
    zodat ik de Java editie kan kopen? Want ik zie dat als je al de Java editie heb gekocht, gratis de Windows 10 versie kan krijgen, maar andersom zie ik t niet. Dus wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt,

Merlijn vd Broek, Jan 6, 2023
Thema:

betalen

Loading...
  1. betalen - Similar Threads - betalen

2. betalen

in Windows 10 Software and Apps
    betalen: kan ik met ideal betalen voor driver support one omdat ik niet met pay pall kan betalen dan gaat die dat ik met een credit kaart moet belalen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/betalen/6145e00d-e58b-4d93-86bc-6ba9c14c1912
  3. betalen

in Windows 10 Drivers and Hardware
    betalen: kan ik met ideal betalen voor driver support one omdat ik niet met pay pall kan betalen dan gaat die dat ik met een credit kaart moet belalen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/betalen/6145e00d-e58b-4d93-86bc-6ba9c14c1912