Windows 10: beveiligingsupdate blijft aangeboden worden

Discus and support beveiligingsupdate blijft aangeboden worden in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; De update KB5050411 22H2 2025-01 blijft aangeboden worden, terwijl die succesvol is geïnstalleerd. Blijkbaar "ziet" Windows Update niet dat de... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by VictorRotterdam, Jan 30, 2025.

1. beveiligingsupdate blijft aangeboden worden

De update KB5050411 22H2 2025-01 blijft aangeboden worden, terwijl die succesvol is geïnstalleerd. Blijkbaar "ziet" Windows Update niet dat de installatie is gedaan. Weet iemand waardoor de beschikbaarheid van de update blijft verschijnen en hoe ik dat kan voorkomen?

:)

VictorRotterdam, Jan 30, 2025

2. Netwerk referenties worden geweigerd

Hallo

sinds kort kan ik mijn streamer Eversolo A6 niet meer bereiken. Na invoering directory \\192 etc...krijg ik een melding dat niet geautoriseerde gasten geblokkeerd worden. Ik kan nergens een instelling vinden die ik kan aanpassen om wel toegang te krijgen. Ik las op een site van netwerk referenties dat Windows dit niet meer toelaat maar wat ik ook doe ik krijg het niet eruit. Zelfs in de Lanman referenties van alles ingeschakeld maar blijft maar weigeren. Het heeft voor mn laatste windows update gewerkt. Kan iemand mij uit brand helpen.

groetjes Hans Kuiken

***moved from Windows / Windows 11 / Internet and connectivity***

HansKuiken, Jan 30, 2025
  3. Amrsh Win User
    waneer worden de meer aciviteiten in microsoft rewards ge reset is dat na een maand of niet ?

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hallo team,

Mijn naam is Amr, een mede-Microsoft-gebruiker en ik help je graag

De cadeaukaarten die via het Microsoft Rewards-programma worden aangeboden, zijn onderhevig aan rotatie, wat betekent dat er geen garantie is over wanneer en of ze weer beschikbaar komen.

Meestal zijn deze cadeaubonnen na een paar weken weer beschikbaar, maar het is mogelijk dat ze voor langere tijd niet beschikbaar zijn.

Ik hoop dat het je helpt. Laat het me weten als je nog steeds verdere hulp nodig hebt.

Groetjes

Amrsh, Jan 30, 2025
  4. beveiligingsupdate blijft aangeboden worden

Niet werkend app

Beste Linda,

Alle door u voorgestelde handelingen uitgevoerd.

Zonder resultaat!

Het probleem is opgetreden na de laatste updates t.w.

- Update voor Microsoft PowerPoint 2010 KB 2965234

- Update voor Microsoft Outlook 2010 KB 4018317

- 2018-4 Beveiligingsupdate Adobe Flash Player KB 4093110

- Beveiligingsupdates KB 4018359 en KB 4018311

- 2018-4 Cumulatieve KB 4093112 update voor Windows 10 Version 1709 for x86 gebaseerde systemen.

Deze zijn allemaal na mijn vakantie geïnstalleerd.

De probleem oplosser geeft aan :

Het probleem kan niet met Probleemoplossing worden vastgesteld.

Wimvan Dassen, Jan 30, 2025
Thema:

beveiligingsupdate blijft aangeboden worden

Loading...
  1. beveiligingsupdate blijft aangeboden worden - Similar Threads - beveiligingsupdate blijft aangeboden

2. Ik krijg geen beveiligingsupdates

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg geen beveiligingsupdates: Ik krijg geen beveiligingsupdates. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-krijg-geen-beveiligingsupdates/4a2ac4b3-6a8f-460a-8dec-068e97351ae9
  3. Ik krijg geen beveiligingsupdates

in Windows 10 Software and Apps
    Ik krijg geen beveiligingsupdates: Ik krijg geen beveiligingsupdates. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-krijg-geen-beveiligingsupdates/4a2ac4b3-6a8f-460a-8dec-068e97351ae9
  4. beveiligingsupdate blijft aangeboden worden

in Windows 10 Gaming
    beveiligingsupdate blijft aangeboden worden: De update KB5050411 22H2 2025-01 blijft aangeboden worden, terwijl die succesvol is geïnstalleerd. Blijkbaar "ziet" Windows Update niet dat de installatie is gedaan. Weet iemand waardoor de beschikbaarheid van de update blijft verschijnen en hoe ik dat kan voorkomen?...
  5. beveiligingsupdate blijft aangeboden worden

in Windows 10 Installation and Upgrade
    beveiligingsupdate blijft aangeboden worden: De update KB5050411 22H2 2025-01 blijft aangeboden worden, terwijl die succesvol is geïnstalleerd. Blijkbaar "ziet" Windows Update niet dat de installatie is gedaan. Weet iemand waardoor de beschikbaarheid van de update blijft verschijnen en hoe ik dat kan voorkomen?...
  6. account kan niet gesynchroniseerd worden

in Windows 10 Gaming
    account kan niet gesynchroniseerd worden: ik moet telkens mijn wachtwoord resetten en mijn MS account kan niet synchroniseren https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/account-kan-niet-gesynchroniseerd-worden/e8e39c12-9497-4a3a-a4ba-1ae2c84a0d99
  7. account kan niet gesynchroniseerd worden

account kan niet gesynchroniseerd worden: ik moet telkens mijn wachtwoord resetten en mijn MS account kan niet synchroniseren https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/account-kan-niet-gesynchroniseerd-worden/e8e39c12-9497-4a3a-a4ba-1ae2c84a0d99
  8. Netwerk referenties worden geweigerd

in Windows 10 Gaming
    Netwerk referenties worden geweigerd: Hallosinds kort kan ik mijn streamer Eversolo A6 niet meer bereiken. Na invoering directory \\192 etc...krijg ik een melding dat niet geautoriseerde gasten geblokkeerd worden. Ik kan nergens een instelling vinden die ik kan aanpassen om wel toegang te krijgen. Ik las op een...
  9. Netwerk referenties worden geweigerd

Netwerk referenties worden geweigerd: Hallosinds kort kan ik mijn streamer Eversolo A6 niet meer bereiken. Na invoering directory \\192 etc...krijg ik een melding dat niet geautoriseerde gasten geblokkeerd worden. Ik kan nergens een instelling vinden die ik kan aanpassen om wel toegang te krijgen. Ik las op een...
  10. Beeld blijft scrollen

in Windows 10 Network and Sharing
    Beeld blijft scrollen: Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn beeld blijft scrollen. In de Windows Verkenner scrolt het scherm naar beneden, hetzelfde probleem in het start menu. In Excel is het scrollen horizontaal en wil de weergave naar de uiterst rechter velden. Er is niet meer mee te...