Windows 10: BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?

Discus and support BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag? in Windows 10 Gaming to solve the problem; Bit locker har blockerat min dator. Hur får jag nyckeln?... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Charlotta Rasmusson, Feb 10, 2025.

1. BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?

Bit locker har blockerat min dator. Hur får jag nyckeln?

:)

Charlotta Rasmusson, Feb 10, 2025

2. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen

Stig Tony Aspelin1, Feb 10, 2025
  3. Windows 10 on a new PC

Jag pratar svenska. Hur gör jag detta då jag inte har en produktnyckel?

HampeLandegren, Feb 10, 2025
  4. BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?

Installing windows10

Min dator efter jag installerade Windows10 stängdes av. Satte igång datorn och Windows 10 startar som den ska men sen kom en popup.

"Det gick inte att sluföra installationen. Du måste köra installations programet igen." Men jag kan inte köra installations programmet igen, har den på en usb. För sen gör samma sak igen. Hur kan jag få den att i staller w10 igen?

willlssson, Feb 10, 2025
Thema:

BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?

Loading...
  1. BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag? - Similar Threads - BitLocker har stängt

2. jag har ingen ljud på min data

in Windows 10 Gaming
    jag har ingen ljud på min data: jag har ingen ljud på min data https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-ingen-ljud-p%C3%A5-min-data/102abd62-8d4e-4594-ad48-bffe5f74d87e
  3. jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator

in Windows 10 Gaming
    jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator: jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-beh%C3%B6ver-hj%C3%A4lp-med-att-%C3%B6ppna/683c8cb5-ee6e-4fd8-a196-7a9e6d18c22b
  4. jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator

in Windows 10 Software and Apps
    jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator: jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-beh%C3%B6ver-hj%C3%A4lp-med-att-%C3%B6ppna/683c8cb5-ee6e-4fd8-a196-7a9e6d18c22b
  5. BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?

BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?: Bit locker har blockerat min dator. Hur får jag nyckeln? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bitlocker-har-st%C3%A4ngt-min-dator-hur-g%C3%B6r/388a0a0a-9472-4a77-b95e-a65e2a29f689
  6. Hur kan jag återställa min dator - windows 11

in Windows 10 Gaming
    Hur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM...
  7. Hur kan jag återställa min dator - windows 11

Hur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM...
  8. hur gör jag för att öppna

in Windows 10 Gaming
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  9. hur gör jag för att öppna

hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  10. Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?: Efter att jag har uppdaterat min dator till de nya uppdateringarna som finns på datorn kommer det upp ungefär fyra nya uppdateringar som finns tillgängliga. Jag förstår inte varför....