Windows 10: Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod

Discus and support Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Hej jag har fått en stoppcod APC_INDEX_MISMATCH win32kfull.sys. Det sker när jag skriver ut till skrivare? Hur fixar man problemet ? Tack på... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by SörenFagergren, Mar 17, 2021.

1. Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod

Hej jag har fått en stoppcod APC_INDEX_MISMATCH

win32kfull.sys.

Det sker när jag skriver ut till skrivare? Hur fixar man problemet ?

Tack på förhand

Sören

:)

SörenFagergren, Mar 17, 2021

2. utskrifter fungerar ej efter uppdatering av windows 10

utskrifter fungerar ej efter uppdatering av windows 10. Vad göra?

it does not work to make printouts after a new version of windows 10. What to do?

StefanAndersson2, Mar 17, 2021
  3. utskrifter fungerar ej efter uppdatering av windows 10

Hej Andre!

Ett jättetack för din assistans!

Efter att ha påbörjat 'arbetet' enligt dina instruktioner på att installera den 'näst senaste' versionen av windows 10 så upptäckte jag en chat-funktion med Microsoft. Efter att ha fått vänta en knapp halvtimme fick jag chat-hjälp som fungerade!

jag fick välja "start" + kör och sedan services.mcs (samt OK)

där markerade jag "printer spooler" , högerklickade och valde "egenskaper" (allt såg bra ut). Jag valde sedan "stoppa" och sedan "starta" och då fungerade plötsligt utskrifterna igen!

Stefan

StefanAndersson2, Mar 17, 2021
  4. Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod

utskrifter fungerar ej efter uppdatering av windows 10

Vad är skrivarens märke och modell?

Vänligen försök stegen nedan för att avinstallera skrivarprogrammet

Alternativ 1: Kör skrivarens felsökare -
    http://aka.ms/diag_printer10

Om du använder en HP-skrivare använder du HP Print and Scan Doctor:

HP Print and Scan Doctor - HP Support

https://support.hp.com/ph-en/document/c02073861

Alternativ 2: Avinstallera och installera om skrivaren

A. Avinstallera skrivaren

Windows-tangent + X> Appar och funktioner / Program och funktioner

Välj din skrivare.

Välj Avinstallera.

Windows-tangent + R, typkontroll, tryck Enter

Öppna enheter och skrivare.

I fönstret Enheter och skrivare letar du efter din skrivare. Om du ser det listade, högerklicka på det och välj Ta bort eller ta bort enhet

Windows-tangent + R, typ Cmd, tryck Enter

Skriv printui.exe / s> OK.

Klicka på fliken Drivrutiner.

Leta efter skrivardrivrutin. Om du ser det klickar du på det och klickar på Ta bort längst ner.

Välj OK.

Välj Apply och OK på fönstret för skrivarserverens egenskaper.

Stäng enheter och skrivare.

B. Installera drivrutinen

Gå till skrivarens tillverkares webbplats och leta efter de senaste drivrutinerna för Windows 10

Installera om skrivardrivrutinen igen

Starta om datorn

English:

What is the make and model of the printer?

Please try the steps recommended below to uninstall printer software

Option 1: Run the Printer Troubleshooter -
    http://aka.ms/diag_printer10

If you are using an HP Printer, use the HP Print and Scan Doctor:

HP Print and Scan Doctor - HP Support

https://support.hp.com/ph-en/document/c02073861

Option 2: Uninstall and Reinstall the Printer

A. Uninstall the Printer

Windows Key+X > Apps and Features / Programs and Features

Select your printer.

Select Uninstall.

Windows key+R, type control, hit Enter

Open Devices and Printers.

In the Devices and Printers window look for your Printer. If you see it listed, right-click on it and choose Delete or Remove Device

Windows Key+R, type Cmd, hit Enter

Type printui.exe /s > OK.

Click on Drivers tab.

Look for Printer driver. If you see it click on it and click Remove at the bottom.

Select OK.

Select Apply and OK on the Print Server Properties windows.

Close Devices and Printers.

B. Install the Driver

Go to the Printer manufacturer’s website and search for the latest Windows 10 drivers

Reinstall the Printer driver

Reboot the computer

Andre Da Costa, Mar 17, 2021
Thema:

Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod

Loading...
  1. Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod - Similar Threads - Blå skärm efter

2. Felkod 0x00000139 - Dator omstartade efter felsökning

in Windows 10 Gaming
    Felkod 0x00000139 - Dator omstartade efter felsökning: Min dator startades om efter att ha stött på ett återkommande problem, så nu söker jag hjälp innan resten av mitt hår trillar av. Felsökningskoden är: 0x00000139 0x000000000000001d, 0xffffcf0649266040, 0xffffcf0649265f98, 0x0000000000000000.Innehållet dumpades och...
  3. Felkod 0x00000139 - Dator omstartade efter felsökning

in Windows 10 Software and Apps
    Felkod 0x00000139 - Dator omstartade efter felsökning: Min dator startades om efter att ha stött på ett återkommande problem, så nu söker jag hjälp innan resten av mitt hår trillar av. Felsökningskoden är: 0x00000139 0x000000000000001d, 0xffffcf0649266040, 0xffffcf0649265f98, 0x0000000000000000.Innehållet dumpades och...
  4. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  5. Blå skjerm

in Windows 10 Gaming
    Blå skjerm: Jeg bruker en USB WiFi modul og etter 10 minutter jeg fikk en blå skjerm og jeg forstår ikke feilmeldingen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bl%C3%A5-skjerm/975512ea-d692-4997-8b61-ebe1b8c2ddb7
  6. Blå skjerm

Blå skjerm: Jeg bruker en USB WiFi modul og etter 10 minutter jeg fikk en blå skjerm og jeg forstår ikke feilmeldingen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bl%C3%A5-skjerm/975512ea-d692-4997-8b61-ebe1b8c2ddb7
  7. Windows 10 uppdate failed.

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows 10 uppdate failed.: I have been trying to update and install new functions on my computer now for a year without being able to. when I try to update my computer I get an hex error or it just strait up can't find an update even though my last update was in like 2019. when i try ti install the...
  8. felkod 0x800C013E efter uppdatering. 2 av mina postkonton visar den koden, men 2 andra...

in Windows 10 Installation and Upgrade
    felkod 0x800C013E efter uppdatering. 2 av mina postkonton visar den koden, men 2 andra...: Hur får jag bort koden. Alla postkontona har samma inställning https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/felkod-0x800c013e-efter-uppdatering-2-av-mina/0d4b8be8-6daa-4a5b-b8d2-7742fd535df2
  9. Senaste insider versionens uppdatering krashar

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Senaste insider versionens uppdatering krashar: [ATTACH]Är det vanligt kanske? [ATTACH] https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/senaste-insider-versionens-uppdatering-krashar/03269031-eeb5-41bd-8eb2-749bab53347f
  10. Windows Uppdatering.

in Windows 10 Gaming
    Windows Uppdatering.: Problem uppstod under installationen av vissa uppdateringar, men vi försöker igen senare. 2019-07, kumulativ uppdatering för Windows 10 Version 1903 för x64-baserade system (KB4507453) - fel 0x8e5e0147 Har ni någon lösning på detta??? Har även kontaktat Feedbackhubben och...