Windows 10: Blå skjerm

Discus and support Blå skjerm in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg bruker en USB WiFi modul og etter 10 minutter jeg fikk en blå skjerm og jeg forstår ikke feilmeldingen... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Kf637, Sep 16, 2022.

1. Kf637 Win User

Blå skjerm

Jeg bruker en USB WiFi modul og etter 10 minutter jeg fikk en blå skjerm og jeg forstår ikke feilmeldingen

:)

Kf637, Sep 16, 2022
  2. Anwille Win User

Split Screen Windows

Vi bruker en oversettelsestjeneste for å hjelpe brukerne våre. Vennligst tilgi grammatiske feil.

Hei Arvid,

Jeg er , en uavhengig rådgiver.

Kan jeg spørre først hvilken app du bruker til å dele skjerm?

Vil vente på ditt svar.

Anwille, Sep 16, 2022
  3. Character problem N95/v12.0.013

Yups...

From Norway, and every Æ, Ø, and Å, becomes weird.

eks: A Norwegian song called Tidløs (timeless - out of time) is suddenly called: Tidl?.

The place where I live, Blødekjær now states: BlÃ,dekjÃ|r

This was not like this at all in v. 11.x.xxx.

Anyone with some idea?

-

sblindheim, Sep 16, 2022
  4. Anwille Win User

Blå skjerm

Split Screen Windows

jeg forstår. Hvis du vil gjøre delt skjerm, kan du gjøre det med Snap Assist.

Trinn 1: Velg vinduet du vil plassere på den andre halvdelen av skjermen, og dra det til kanten.

Trinn 2: En gjennomskinnelig omriss av hvor den vil feste til, vises. Hvis du er fornøyd med det, slipper du musen og vinduet vil bli snappet på plass. Du kan også trykke Windows-tasten og venstre eller høyre piltast for å feste det siste valgte vinduet til
    den ene siden av skjermen.

Trinn 3: Hvis du har andre vinduer eller programmer åpne, når du klikker det valgte vinduet, vil du bli presentert med en rekke alternativer for hva du skal fylle den andre halvdelen av skjermen med. Klikk på en, og den vil automatisk feste på plass overfor
    det andre vinduet.

Når du har plassert vinduene, kan du enkelt endre størrelsen på dem ved å dra skillelinjen. Det er en grense for hvor tynt et vindu kan være, for å hjelpe deg med å unngå å lage vinduer som er så små at de er ubrukelige.

Anwille, Sep 16, 2022
Thema:

Blå skjerm

Loading...
  1. Blå skjerm - Similar Threads - Blå skjerm

2. Blå skjerm

in Windows 10 Gaming
    Blå skjerm: Jeg bruker en USB WiFi modul og etter 10 minutter jeg fikk en blå skjerm og jeg forstår ikke feilmeldingen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bl%C3%A5-skjerm/975512ea-d692-4997-8b61-ebe1b8c2ddb7
  3. Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Blå skärm efter senaste uppdatering Windows 10 - Felkod: Hej jag har fått en stoppcod APC_INDEX_MISMATCH win32kfull.sys. Det sker när jag skriver ut till skrivare? Hur fixar man problemet ? Tack på förhand Sören...