Windows 10: Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

Discus and support Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jeg har lige købt ny pc med win 11, nu kan jeg ikke installere min printer. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl Printeren har været... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by KristianPedersen, Jun 29, 2023.

1. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

Jeg har lige købt ny pc med win 11, nu kan jeg ikke installere min printer. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl Printeren har været afinstalleret med Brother`s program delinf_10630 Brlauncher kan ikke Win11 ikke udpakke. Tommy Pedersen

:)

KristianPedersen, Jun 29, 2023

2. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Selvom jeg har kontroleret mine data i Microsoft-konto OG der ingen fejl er, kan jeg stadig ikke stppe jeres krav om " at konfigure min familie" på min lumia-825. ?

Jeg er omkr. 70 år, så det virker iriterende!- HVAD GØR JEG GALT ?

venligst L: *** Email address is removed for privacy *** og
    L: *** Email address is removed for privacy ***

Bente Louise Grove, Jun 29, 2023
  3. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Jeg kan ikke downloade div. app til min Lumia 820, ret ny mobil. Der kræves at jeg "konfigurer min familie" hvorfor kan jeg ikke slette dette?

Jeg har Windows Live Id m.v. Så hvad skal jeg gøre - for der står ingen steder hvordan - jeg kan slette dette krav?

Venligst B.Grove

Bente LouiseGrove, Jun 29, 2023
  4. muruganT Win User

Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

start menu virker ikke

Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding

Programmet kan ikke starte fordi AppVlsSubsystems32.dll mangler på datamaskinen. prøv å installereprogrammet på nytt for å rette opp dette problemet .

, kan dere hjelpe meg å løse denne problem ??

Jeg får heller ikke oppdatere eller installere windows på nytt .

mvh : Murugan

muruganT, Jun 29, 2023
Thema:

Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

Loading...
  1. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes - Similar Threads - Brother mfc j6930dw

2. jeg kan ikke opdatere Windows Update

in Windows 10 Gaming
    jeg kan ikke opdatere Windows Update: Jeg kan ikke opdatere Windows Update https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-kan-ikke-opdatere-windows-update/adecdb0a-ac7a-4ed1-801d-7eaa99a3a3a5
  3. jeg kan ikke opdatere Windows Update

in Windows 10 Software and Apps
    jeg kan ikke opdatere Windows Update: Jeg kan ikke opdatere Windows Update https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-kan-ikke-opdatere-windows-update/adecdb0a-ac7a-4ed1-801d-7eaa99a3a3a5
  4. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  5. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Installation and Upgrade
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  6. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Gaming
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  7. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

8. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes: Jeg har lige købt ny pc med win 11, nu kan jeg ikke installere min printer. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl Printeren har været afinstalleret med Brother`s program delinf_10630 Brlauncher kan ikke Win11 ikke udpakke. Tommy Pedersen...
  9. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  10. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...