Windows 10: Bureaublad niet meer bruikbaar

Discus and support Bureaublad niet meer bruikbaar in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Mr Math, Jul 24, 2022.

1. Mr Math Win User

Bureaublad niet meer bruikbaar

Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden is lukt dit weer wel. - ik probeerde de bestanden al terug op onedrive te plaatsen, maar hiermee is het probleem niet opgelost-ik deed ook al een onedrive herstelpunt naar een maand geleden, maar hiermee is het probleem niet opgelostVraag: hoe kan ik mijn bureaublad terug gebruiken als voorheen? Alvast bedankt!

:)

Mr Math, Jul 24, 2022

2. htc hd2 kan niet meer synchroniceren in windows 7

Nadat mijn telefoon retour is gekomen van een reparatie is hij 1 maal gesynchroniseert. Van de 1 op de andere dag herkent de laptop met windows 7 ineens de telefoon niet meer en ziet deze als "generic serial" hieropvolgend heb ik windows mobile aparaat centrum
    ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd dit zonder succes. Vervolgens heb ik alle usb poorten weggegeooid en opnieuw opgestart ook zonder succes, ook via bleutooth is dit alles niet meer mogelijk. Wie kan en wil mij helpen ik weet het niet meer.

*** Probleem inmiddels opgelost met dank aan XDAdevelopers ***

ArjanBanninga, Jul 24, 2022
  3. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

Beste Community,

Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop (Lenovo Yoga) mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en de usb-c kabel doet het nog wel. Ik heb mijn windows al hersteld naar een eerdere versie, maar nu krijg ik een pop-up van windows verkenner dat de apparaat een storing heeft veroorzaakt en niet meer herkend wordt.

Kan iemand mij hierbij helpen? Vrij bizar dat ik na een update mijn laptop niet meer zoals voorheen kan gebruiken. Vrij lastig met name aangezien ik thuis werk.

Alvast bedankt!

woutvandenbroek, Jul 24, 2022
  4. Bureaublad niet meer bruikbaar

snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk

Na opdaten van Microsoft Edge is snelkoppeling maken niet meer terug te vinden.

Kan iemand mij uitleggen wat te doen om toch een snelkoppeling te maken ?

freddylaga (Freddylaga), Jul 24, 2022
Thema:

Bureaublad niet meer bruikbaar

Loading...
  1. Bureaublad niet meer bruikbaar - Similar Threads - Bureaublad niet meer

2. iCloud Drive synchroniseert niet meer

in Windows 10 Gaming
    iCloud Drive synchroniseert niet meer: Ik gebruik ook iCloud Drive. Dat werkte bijna altijd goed.Sinds kort werkt de synchronisatie met Windows 11 Pro 64 bits niet meer.Ik heb de app enige keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dan moet je oppassen dat je map iCloud Drive niet van je laptop wordt verwijderd,...
  3. iCloud Drive synchroniseert niet meer

in Windows 10 Software and Apps
    iCloud Drive synchroniseert niet meer: Ik gebruik ook iCloud Drive. Dat werkte bijna altijd goed.Sinds kort werkt de synchronisatie met Windows 11 Pro 64 bits niet meer.Ik heb de app enige keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dan moet je oppassen dat je map iCloud Drive niet van je laptop wordt verwijderd,...
  4. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

in Windows 10 Gaming
    Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  5. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  6. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  7. Bureaublad niet meer bruikbaar

Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  8. windows apps openen niet meer

windows apps openen niet meer: ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox gamebar en nog meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?...
  9. Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd

in User Accounts and Family Safety
    Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd: Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen. Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde...
  10. Windows Update werkt niet meer

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....