Windows 10: Computer Audio detting
Discus and support Computer Audio detting in Windows 10 Customization to solve the problem; I would like to change my setting from computer audio when joining zoom meeting. I don't have a headset, and I am afraid I cannot hear the meeting.... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by Sudhadharan, Dec 3, 2020.
Thema:
Computer Audio detting
Loading...
-
Computer Audio detting - Similar Threads - Computer Audio detting
-
vad är det för fel?
in Windows 10 Software and Appsvad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb... -
vad är det för fel?
in Windows 10 Gamingvad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb... -
Nedarvning, er det godt eller skidt?
in Windows 10 GamingNedarvning, er det godt eller skidt?: Hej. Jeg har et spørgsmål ang. Nedarvning... Hvis jeg er blevet hacket og nogen er kommet igennem printerport har ip adresse, og port info osv. Men en ukendt konto, har specielle tilladelser og har jeg ikke.... Jeg laver musik, og der er en som er vild med det, og jeg aner... -
Nedarvning, er det godt eller skidt?
in Windows 10 Software and AppsNedarvning, er det godt eller skidt?: Hej. Jeg har et spørgsmål ang. Nedarvning... Hvis jeg er blevet hacket og nogen er kommet igennem printerport har ip adresse, og port info osv. Men en ukendt konto, har specielle tilladelser og har jeg ikke.... Jeg laver musik, og der er en som er vild med det, og jeg aner... -
Computer Audio
in Windows 10 Software and AppsComputer Audio: i bought this computer an know matter what i do i cant get sound. its never been wet or anything its almost brand new. please help, thank you https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/computer-audio/1204c42a-bae8-43c3-8e30-3a91bd1a5811 -
Computer Audio
in Windows 10 CustomizationComputer Audio: i bought this computer an know matter what i do i cant get sound. its never been wet or anything its almost brand new. please help, thank you https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/computer-audio/1204c42a-bae8-43c3-8e30-3a91bd1a5811 -
Audio for Computer
in Windows 10 Drivers and HardwareAudio for Computer: Following this immediate past update yesterday and the day before, I no longer have any audio on my computer and attempts to restart/fix audio have failed. Any suggestions?... -
Computer Audio
in Windows 10 Drivers and HardwareComputer Audio: The audio on my MSI GS65 Windows 10 has stopped working correctly. I can get it to work, but I have to follow these steps. 1. I go to 'Device Manager' 2. I expand 'Sound, video and game controllers' 3. I uninstall the RealtekR Audio device and delete the driver 4. I... -
computer audio
in Windows 10 Customizationcomputer audio: I have an HP computer loaded with windows 10. I've always been able to click the speaker icon in the task bar to mute and unmute the sound. The speaker icon is still in my task bar, but it won't let me mute the sound. I've also gone to the settings and tried to do this but...