Windows 10: Datorn går till låsskärm
Discus and support Datorn går till låsskärm in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hej, Datorn kommer till låsskärmen varje gång jag öppnar/ stänger locket på laptopen, trots att jag har inställningen att inget ska hända. Stänger jag... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Magnat85, Dec 20, 2024.
Thema:
Datorn går till låsskärm
Loading...
-
Datorn går till låsskärm - Similar Threads - Datorn går till
-
Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....
in Windows 10 GamingJag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?... -
Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....
in Windows 10 Software and AppsJag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?... -
in Windows 10 Drivers and HardwareJag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?... -
Datorn går till låsskärm
in Windows 10 Software and AppsDatorn går till låsskärm: Hej, Datorn kommer till låsskärmen varje gång jag öppnar/ stänger locket på laptopen, trots att jag har inställningen att inget ska hända. Stänger jag locket slocknar min externa skärm och jag måste röra musen eller trycka på ESC för att väcka skärmen och sen trycka ESC igen... -
foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.
in Windows 10 Gamingfoto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.: bilder till datorn Windows10 från USB .mobilen till foto mappen, laddar 60 ST bilder sen stannar den av? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foto-programmet-funkar-inte-g%C3%A5r-inte-att/61c3971b-4747-4ce3-a466-2c3ce34437d1 -
foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.
in Windows 10 Software and Appsfoto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.: bilder till datorn Windows10 från USB .mobilen till foto mappen, laddar 60 ST bilder sen stannar den av? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foto-programmet-funkar-inte-g%C3%A5r-inte-att/61c3971b-4747-4ce3-a466-2c3ce34437d1 -
Inloggning till Windows låst
in AntiVirus, Firewalls and System SecurityInloggning till Windows låst: Hej jag får ett felmeddelande när jag försöker logga in på Windows på min pc. ”Detta inloggningsalternativ är inaktiverat på grund av misslyckade inloggningsförsök eller upprepade avstängningar. Använd ett annat inloggningsalternativ eller låt enheten vara på i minst 2... -
Best software till now
in AntiVirus, Firewalls and System SecurityBest software till now: we use antivirus to check which antivirus, this college use Best Engineering and Management college in India Advice me https://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/all/best-software-till-now/1a8a7ff2-61ab-44d8-b806-be27b8d775f6 -
PDF fil går ikke å skrive ut -
in Windows 10 Installation and UpgradePDF fil går ikke å skrive ut -: Når jeg skal skrive ut PDF fil så fungerer det ikke. Jeg får følgende feilmelding. Det har oppstått et uventet konfigurasjonsproblem i skriveren. 0x8007007e...