Windows 10: een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...

Discus and support een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Mijn shortcuts van epicgames en steam werken niet meer nadat is de programfiles x86 heb verplaats naar een andere disk door een kopie er van te maken.... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Rianna Raeymaekers, Jun 30, 2024.

1. een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...

Mijn shortcuts van epicgames en steam werken niet meer nadat is de programfiles x86 heb verplaats naar een andere disk door een kopie er van te maken. Ik wou plaats vrij maken in de local disk dus ik heb de orginele geprobeert te verwijderen maar dat was niet helemaal gelukt. Daarna besloot ik om het terug op de local disk te zetten maar dat heeft helemaal niet geholpen. Momenteel weet ik niet meer wat te doen.

:)

Rianna Raeymaekers, Jun 30, 2024

2. "schoon opstarten" totaal mislukt!

Een paar dagen wou ik een bestand verwijderen maar er kwam een foutmelding die zei dat het bestand geopend was in windows verkenner. Ik heb toen van alles op gezocht en kwam uiteindelijk op iets wat schoon opstarten heet. Dat heb ik uitgevoerd. Het bestand
    kon ik nog steeds niet verwijderen. Maar als gevolg van dat schoon opstarten werkt er bijna niets meer op mijn computer. Heb mijn computer een paar keer opnieuw opgestart zonder resultaat.

De dingen die niet werken zijn:

Geluid

bluetooth

netwerkdetectie

en waarschijnlijk nog een paar dingen maar dit zijn de ergste.

ik heb het internet afgespeurd naar dingen en het bleek dat om mijn netwerkdetectie terug aan te zetten ik een paar services moest inschakelen. Maar zodra ik deze wil starten komt er een foutmelding.

Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groeg kan niet worden gestart. en dat is nog maar mijn eerste probleem want mijn geluid werkt ook nog steeds niet. en dat bestand is ook nog niet gewist.

Zijn er mensen in dat computer universum die mij alstublieft kunnen helpen want ik zit echt vast.

Alvast bedankt voor het meedenken.

MVG

beertje1230, Jun 30, 2024
  3. outlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen

Heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en Outlook 365 op geïnstalleerd. In tegenstelling tot de accountinstellingen op mijn desktop waar ik beschik over Pop-instellingen heb ik op mijn laptop Imap-instellingen. Hoe wijeig ik de instellingen op mij laptop naar Pop-instellingen?

CAMIELHAYEN, Jun 30, 2024
  4. Ferds_N Win User

een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...

Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hallo, ik ben een onafhankelijk adviseur.
    Laat me je helpen met dit probleem.
    Ik begrijp dat je WIFI-pictogram is verdwenen.
    Heb je geprobeerd apparaatbeheer te controleren?
    Klik met de rechtermuisknop op het startmenu en kies vervolgens Apparaatbeheer.
    Vouw Netwerkadapters uit, zoek naar het wifi-stuurprogramma, klik er met de rechtermuisknop op en kies inschakelen.

Ferds_N, Jun 30, 2024
Thema:

een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...

Loading...
  1. een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar... - Similar Threads - een paar van

2. Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?: Mojn computer werkt niet en ik heb een foutcode gekregen wat moet ik hiermee doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-computer-werkt-niet-en-ik-heb-zo-een-foutcode/a8a67e28-13d8-4892-8a68-197dce326b6b
  3. Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?

in Windows 10 Software and Apps
    Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?: Mojn computer werkt niet en ik heb een foutcode gekregen wat moet ik hiermee doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-computer-werkt-niet-en-ik-heb-zo-een-foutcode/a8a67e28-13d8-4892-8a68-197dce326b6b
  4. een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...

in Windows 10 Network and Sharing
    een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...: Mijn shortcuts van epicgames en steam werken niet meer nadat is de programfiles x86 heb verplaats naar een andere disk door een kopie er van te maken. Ik wou plaats vrij maken in de local disk dus ik heb de orginele geprobeert te verwijderen maar dat was niet helemaal gelukt....
  5. een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...

een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...: Mijn shortcuts van epicgames en steam werken niet meer nadat is de programfiles x86 heb verplaats naar een andere disk door een kopie er van te maken. Ik wou plaats vrij maken in de local disk dus ik heb de orginele geprobeert te verwijderen maar dat was niet helemaal gelukt....
  6. Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

in Windows 10 Gaming
    Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?: Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt. Gebeurt wel vaker en dan opeens staat ie er weer maar nu duurt het erg lang...
  7. Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?: Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt. Gebeurt wel vaker en dan opeens staat ie er weer maar nu duurt het erg lang...
  8. wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...

in Windows 10 Gaming
    wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?...
  9. wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...

wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?...
  10. Ik heb een probleem

in Windows 10 Gaming
    Ik heb een probleem: Ik probeer aan te melden maar het lukt niet op minecraft op de PlayStation https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-heb-een-probleem/75d15bea-f246-4ae6-8c81-c5f23028b0a8