Windows 10: En driver kan ikke indlæses på denne enhed
Discus and support En driver kan ikke indlæses på denne enhed in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Tonny Johansen, Dec 25, 2024.
Thema:
En driver kan ikke indlæses på denne enhed
Loading...
-
En driver kan ikke indlæses på denne enhed - Similar Threads - driver kan ikke
-
jeg kan ikke opdatere Windows Update
in Windows 10 Gamingjeg kan ikke opdatere Windows Update: Jeg kan ikke opdatere Windows Update https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-kan-ikke-opdatere-windows-update/adecdb0a-ac7a-4ed1-801d-7eaa99a3a3a5 -
jeg kan ikke opdatere Windows Update
in Windows 10 Software and Appsjeg kan ikke opdatere Windows Update: Jeg kan ikke opdatere Windows Update https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-kan-ikke-opdatere-windows-update/adecdb0a-ac7a-4ed1-801d-7eaa99a3a3a5 -
installere en ikke bekræftet Microsoft app
in Windows 10 Gaminginstallere en ikke bekræftet Microsoft app: Jeg kører Windows 10 og kan ikke installere en app fra Norton.Min PC er ikke i S-tilstand, men når jeg går ind Apps indstillinger, kan jeg ikke vælge en hvilken som helst app.Kan nogen hjælpe?P.S. vedr. Sub-Topics: kan ikke vælges noget, der passer... -
installere en ikke bekræftet Microsoft app
in Windows 10 Software and Appsinstallere en ikke bekræftet Microsoft app: Jeg kører Windows 10 og kan ikke installere en app fra Norton.Min PC er ikke i S-tilstand, men når jeg går ind Apps indstillinger, kan jeg ikke vælge en hvilken som helst app.Kan nogen hjælpe?P.S. vedr. Sub-Topics: kan ikke vælges noget, der passer... -
En driver kan ikke indlæses på denne enhed
in Windows 10 Software and AppsEn driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette... -
problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...
in Windows 10 Software and Appsproblemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen... -
problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...
in Windows 10 Drivers and Hardwareproblemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen... -
in Windows 10 Gamingproblemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen... -
Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).
in Windows 10 GamingEkstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).: Hej har købt ny gamer pc. Men den kan ikke afspille lyd. Jeg har sat HDMI stikket i, men den siger stadig væk at HDMI højtalerne ikke er tilsluttet, hvad gør jeg?...