Windows 10: Endast aktivt fönster är upplyst.

Discus and support Endast aktivt fönster är upplyst. in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Hej Peter här.jag har lyckats ställa in så att alla fönster i bakgrunden får reducerad ljusstyrka. Endast aktivt fönster är fullt belyst.Minns inte var... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by PeterHultqvistinteFörsvar, Jun 18, 2022.

1. Endast aktivt fönster är upplyst.

Hej Peter här.jag har lyckats ställa in så att alla fönster i bakgrunden får reducerad ljusstyrka. Endast aktivt fönster är fullt belyst.Minns inte var jag gjorde denna inställning.Vet någon hur/var man gör denna inställning?**************************************************************************Hi.I have managed to set so that all windows in the background have reduced brightness,only the active window is bright.Don't rememder where I made this setting.Where and how do I turn off that funktion?

:)

PeterHultqvistinteFörsvar, Jun 18, 2022

2. startar inte

Min telefon hänger sig, ibland utan att jag använder den aktivt. Det går inte att starta den på en lång stund, och nu har de hänt två gånger under ett dygn. Tidigare har de varit mer sällan. Just nu får jag inte igång den alls.. Vad gör jag?

Det är en nokia lumia 800, ett år gammal. I våras kontaktade jag er i samma ärende och fick då svaret att installera om den, vilket jag gjorde då. Den är nyligen uppdaterad.

Vart kan jag skicka in den för att få den ersatt eller fixad?

Med vänliga hälsningar Roxanne

Roxanne..., Jun 18, 2022
  3. 7thSense Win User
    Hur ändra datumvisning till internationell standard ISO 8601 Lumia 1020

Det går tyvärr inte att ändra på detta utöver inställningen under Settings > language+region (Inställningar > språk+region). Se till att
    Sweden (Swedish) är valt under format. Isåfall borde du få datum och tid när du tittar på meddelande (förutom i hubben där endast dagen för sista meddelande visas). Kör du dock Sweden (Swedish) så skall datum bli 2001-01-10 (som exempel).

7thSense, Jun 18, 2022
  4. Endast aktivt fönster är upplyst.

Se nadan problem

www.facebook.com skickade ett ogiltigt svar.

• Testa att köra nätverksdiagnostik för Windows.

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Vad är detta Hjälp mig!

GöstaElofsson, Jun 18, 2022
Thema:

Endast aktivt fönster är upplyst.

Loading...
  1. Endast aktivt fönster är upplyst. - Similar Threads - Endast aktivt fönster

2. Onödigt fönster i Windows

in Windows 10 Gaming
    Onödigt fönster i Windows: Ett fönster öppnar sig av sig själv, stänger jag ner det återkommer det direkt. I fönstret står: C:\Program Files\ASUS\ASUSHur kan jag stoppa det?Stevert...
  3. Onödigt fönster i Windows

in Windows 10 Software and Apps
    Onödigt fönster i Windows: Ett fönster öppnar sig av sig själv, stänger jag ner det återkommer det direkt. I fönstret står: C:\Program Files\ASUS\ASUSHur kan jag stoppa det?Stevert...
  4. vad är det för fel?

vad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb...
  5. vad är det för fel?

in Windows 10 Gaming
    vad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb...
  6. Endast aktivt fönster är upplyst.

in Windows 10 Gaming
    Endast aktivt fönster är upplyst.: Hej Peter här.jag har lyckats ställa in så att alla fönster i bakgrunden får reducerad ljusstyrka. Endast aktivt fönster är fullt belyst.Minns inte var jag gjorde denna inställning.Vet någon hur/var man gör denna...
  7. C:\ är inte tillgänglig. Åtkomst nekad

in Windows 10 Gaming
    C:\ är inte tillgänglig. Åtkomst nekad: Hej,Kommer inte åt C:\ , får följande fel när jag försöker öppna enhetshanteraren. Inget fungerar. Vad ska jag göra? Mvh,Linda https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/c-%C3%A4r-inte-tillg%C3%A4nglig-%C3%A5tkomst-nekad/93b293c1-2e2e-4afd-bb5c-b1da36638381
  8. C:\ är inte tillgänglig. Åtkomst nekad

C:\ är inte tillgänglig. Åtkomst nekad: Hej,Kommer inte åt C:\ , får följande fel när jag försöker öppna enhetshanteraren. Inget fungerar. Vad ska jag göra? Mvh,Linda https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/c-%C3%A4r-inte-tillg%C3%A4nglig-%C3%A5tkomst-nekad/93b293c1-2e2e-4afd-bb5c-b1da36638381
  9. Är WINZIP något man behöver i Windows 10? Eller finns liknande support i Windows 10?

in Windows 10 Updates and Activation
    Är WINZIP något man behöver i Windows 10? Eller finns liknande support i Windows 10?: Är WINZIP något man behöver i Windows 10? Eller finns liknande support i Windows 10? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/%C3%A4r-winzip-n%C3%A5got-man-beh%C3%B6ver-i/c9ac02e2-55d7-41e0-a7ec-0051b2121cad
  10. Är WINZIP något man behöver i Windows 10? Eller finns liknande support i Windows 10?

in Windows 10 Gaming
    Är WINZIP något man behöver i Windows 10? Eller finns liknande support i Windows 10?: Är WINZIP något man behöver i Windows 10? Eller finns liknande support i Windows 10? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/%C3%A4r-winzip-n%C3%A5got-man-beh%C3%B6ver-i/c9ac02e2-55d7-41e0-a7ec-0051b2121cad