Windows 10: erro Open GL 3.3

Discus and support erro Open GL 3.3 in Windows 10 Gaming to solve the problem; sempre quando abro um app aparece i need Open GL 3.3 e não sei como resolver... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by hirokikun22, Dec 3, 2020.

1. erro Open GL 3.3

sempre quando abro um app aparece i need Open GL 3.3 e não sei como resolver

:)

hirokikun22, Dec 3, 2020
  2. Arun B J Win User

Teamspeak 3 error

Hi,

Thank you for posting your query in Microsoft Community.

I understand your concern and will assist you to resolve this issue.

I suggest you to install the Team speak 3
    in compatibility mode and check if it helps.

Follow the steps below on how to install the
    Team speak 3 in compatibility mode:

• Right click on the setup file of the
      Team speak 3 and select “Properties”.

• Select “Compatibility” Tab.

• Place a check mark next to “Run this program in Compatibility mode” and select operating system from the drop down list.

• Let the Team speak 3
      install and then check the functionality.

Hope this helps. If the issue remains unresolved, please get back to us and we would be happy to help.

Arun B J, Dec 3, 2020
  3. Open GL Graphics

I have two software applications that say they need open GL graphics. What is open GL graphics and where do I find it? Is it a video card or a monitor? I cannot seem to find a monitor or video card that even mentions it. If anyone can educate me I will be
    very grateful.

Regards

Mike Bereece

Michael-Bereece, Dec 3, 2020
  4. Depth Win User

erro Open GL 3.3

Install Diablo 3 on Linux

Just install PlayOnLinux? Why did they make step 2 and 3 of this "tutorial"?

Anyway, looking at the supported software list for PlayOnLinux, D3 is a step in the right direction. Lack of gaming is a factor for a lot of people when deciding on an OS, if more recent games get ported it may help migrate them to their preferred choice.

Depth, Dec 3, 2020
Thema:

erro Open GL 3.3

Loading...
  1. erro Open GL 3.3 - Similar Threads - erro Open

2. Erro após update do Windows 11 KB5053656 e KB5054979 não arranca, fica preso na roda branca...

in Windows 10 Gaming
    Erro após update do Windows 11 KB5053656 e KB5054979 não arranca, fica preso na roda branca...: Bom dia,Tenho cerca de 40 computadores que após após update do Windows 11 em fevereiro/março KB5053656 e KB5054979 não arrancam, ficam presos na roda branca no arranque.Para conseguir arrancar com o computador tenho que desligar o computador à força e efetuar o restauro do...
  3. Erro após update do Windows 11 KB5053656 e KB5054979 não arranca, fica preso na roda branca...

in Windows 10 Software and Apps
    Erro após update do Windows 11 KB5053656 e KB5054979 não arranca, fica preso na roda branca...: Bom dia,Tenho cerca de 40 computadores que após após update do Windows 11 em fevereiro/março KB5053656 e KB5054979 não arrancam, ficam presos na roda branca no arranque.Para conseguir arrancar com o computador tenho que desligar o computador à força e efetuar o restauro do...
  4. Alguém pode me ajudar com os erros constantes de BSOD?

in Windows 10 Gaming
    Alguém pode me ajudar com os erros constantes de BSOD?: Vou deixar o link abaixo para baixar os minidump, que inclusive constam os mesmos erros. Já não sei mais o que fazer pra acabar com a tela azul da morte. Se alguém poder me ajudar eu fico muito grato. https://mega.nz/file/Q1Vl0BqS#N19QYR1YM4XD0lIoBNrf8cCJ-cAmZK7k0Q7Tg6dHW9k...
  5. Alguém pode me ajudar com os erros constantes de BSOD?

Alguém pode me ajudar com os erros constantes de BSOD?: Vou deixar o link abaixo para baixar os minidump, que inclusive constam os mesmos erros. Já não sei mais o que fazer pra acabar com a tela azul da morte. Se alguém poder me ajudar eu fico muito grato. https://mega.nz/file/Q1Vl0BqS#N19QYR1YM4XD0lIoBNrf8cCJ-cAmZK7k0Q7Tg6dHW9k...
  6. erro microsoft

in Windows 10 Gaming
    erro microsoft: Assertion failed!Program:...\node-vulcanjs\build\release\VulcanMessageLib.nodeFile: C:bld\workspace\CCX-Process\release...\vulcanadapter.ccLine: 412Expressoion: vulcan_For information on how your program can cause an assertionfailure, see the visual C++ documentation on...
  7. erro microsoft

erro microsoft: Assertion failed!Program:...\node-vulcanjs\build\release\VulcanMessageLib.nodeFile: C:bld\workspace\CCX-Process\release...\vulcanadapter.ccLine: 412Expressoion: vulcan_For information on how your program can cause an assertionfailure, see the visual C++ documentation on...
  8. ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1

in Windows 10 Gaming
    ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1: Ola, boa noitetenho tido muitos ''BSOD'' e "Congelamentos de tela" durante o uso do meu pc, sinceramente ja tentei fazer diversas coisas-Formatar pelo windows-Formatar pela bios com um pen drive com a iso do w10-Tirar cada RAM e ligando o pc e testando depoispelo oque estou...
  9. ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1

ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1: Ola, boa noitetenho tido muitos ''BSOD'' e "Congelamentos de tela" durante o uso do meu pc, sinceramente ja tentei fazer diversas coisas-Formatar pelo windows-Formatar pela bios com um pen drive com a iso do w10-Tirar cada RAM e ligando o pc e testando depoispelo oque estou...
  10. ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging