Windows 10: Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
Discus and support Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by William Lunneborg, Dec 27, 2024.
Thema:
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
Loading...
-
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen - Similar Threads - Ethernet Kraschar och
-
Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen
in Windows 10 GamingMit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen: Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til.... -
Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen
in Windows 10 Software and AppsMit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen: Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til.... -
Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....
in Windows 10 GamingJag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?... -
Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....
in Windows 10 Drivers and HardwareJag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?... -
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
in Windows 10 Software and AppsEthernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen: Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om... -
Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura
in Windows 10 GamingHur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har... -
Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura
in Windows 10 Software and AppsHur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har... -
Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...
in Windows 10 GamingHar ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...: Date 2024 01 16 Time 203847 Type Error User NTAUTHORITY\SYSTEM Computer HEMMA-AFEBE8358 Windows cannot query DllName registry entry for {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D} and it will not be loaded. This is most likely caused by a faulty registration. Har kollat portar och... -
Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...
in Windows 10 Software and AppsHar ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...: Date 2024 01 16 Time 203847 Type Error User NTAUTHORITY\SYSTEM Computer HEMMA-AFEBE8358 Windows cannot query DllName registry entry for {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D} and it will not be loaded. This is most likely caused by a faulty registration. Har kollat portar och...