Windows 10: Evento 37, Volsnap

Discus and support Evento 37, Volsnap in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Encintrei o seguinte erro no visualizador de eventos: As cópias de sombra do volume C: foram anuladas porque o armazenamento de cópia de sombra não... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by Amorim SN 234, Apr 29, 2021.

1. Evento 37, Volsnap

Encintrei o seguinte erro no visualizador de eventos: As cópias de sombra do volume C: foram anuladas porque o armazenamento de cópia de sombra não pôde crescer devido a um limite imposto pelo usuáriEvento 37, Volsnap o_Oque é esse erro e precisa de alguma solução ?

:)

Amorim SN 234, Apr 29, 2021

2. volsnap event id 95

What triggers volsnap event id 95?

Any way to manage volsnap behavior?

Both restore points and my backup software create shadow copies. Looks like windows is monitoring the space used by shadow copies and deleting all but the newest copy with volsnap ID 95. The backup shadow copy is temporary and deleted as the backup completes
    leaving me without my restore points. Any suggestions?

Steve

SteveBauer4, Apr 29, 2021
  3. CODE 37

Hello Enoch,

Welcome to Microsoft community.

Please provide more information to help you better:

• Are you facing this issue while you are connecting the wireless USB?

• What is the make and model of your computer?

• Have you made any changes prior to the issue?

• Are you facing this issue on a local account or a Microsoft account?

The Code 37 error is one of several Device Manager Error codes.

A Code 37 error basically means that the driver installed for the
    hardware device has failed in some way.

You may refer to the methods below and check if it helps:

Method 1:

I suggest you to update all your drivers in device manager and check if it helps.

Method 2:

I suggest you to sign out from the current user account, restart the pc and login to the admin account or the Microsoft account to check if that helps.

I also suggest you to install any pending updates on the pc to check if that helps. Updates are additions to software that can help prevent or fix problems, improve how your computer works, or enhance your computing experience.

Method 3:

I suggest you to plug in the USB device and run the hardware troubleshooter to check if that helps.

Hardware and devices troubleshooter:

Try the followings steps:

• Click "Search" and type "Troubleshooting" without quotes and hit enter.

• Click “Hardware and Sound

• Select "Hardware and Devices"

• Click next to run the troubleshooter.

Reply with necessary information and I’ll be happy to help you further. Thank you.

Anju Thekkethil, Apr 29, 2021
  4. Evento 37, Volsnap

win10 how to fix WPD filesystem volume driver (code 37)

Hi,

Windows cannot initialize the device driver for this hardware (Code 37)
    error occurs when the driver executed the DriverEntry routine. For us to resolve this issue, we suggest that you reinstall the device driver manually. Follow these steps:

• From Start, search for Device Manager and press
      Enter
      .
    • Right-click the device that you are trying to use when this error code came up from the list.
    • Select Uninstall from the menu that appears.
    • After the device is uninstalled, choose Action on the menu bar.
    • Select Scan for hardware changes to reinstall the driver.

Let us know if you need further assistance.

Janeane Cru, Apr 29, 2021
Thema:

Evento 37, Volsnap

Loading...
  1. Evento 37, Volsnap - Similar Threads - Evento Volsnap

2. Evento 1001, Bugcheck

in Windows 10 Gaming
    Evento 1001, Bugcheck: Boa tarde a todos, estou enfrentando esse erro há algumas semanas e não consigo solucionar. Já verifiquei os drivers, atualização de bios, teste de memoria e formatei o Windows algumas vezes e mesmo assim esse BugCheck segue aparecendo. O PC reinicia sozinho, as vezes com...
  3. Evento 1001, Bugcheck

in Windows 10 Software and Apps
    Evento 1001, Bugcheck: Boa tarde a todos, estou enfrentando esse erro há algumas semanas e não consigo solucionar. Já verifiquei os drivers, atualização de bios, teste de memoria e formatei o Windows algumas vezes e mesmo assim esse BugCheck segue aparecendo. O PC reinicia sozinho, as vezes com...
  4. EVENTO 1796 TPM-WMI

in Windows 10 Gaming
    EVENTO 1796 TPM-WMI: La actualización de arranque seguro no pudo actualizar una variable de arranque seguro con el error El arranque seguro no está habilitado en esta máquina.. Desde hace un mes mas o menos el equipo se me reinicia randomly y no sabía que era, al mirar en el visor de eventos he...
  5. EVENTO 1796 TPM-WMI

EVENTO 1796 TPM-WMI: La actualización de arranque seguro no pudo actualizar una variable de arranque seguro con el error El arranque seguro no está habilitado en esta máquina.. Desde hace un mes mas o menos el equipo se me reinicia randomly y no sabía que era, al mirar en el visor de eventos he...
  6. Errores de relacionados a amd en el visor de eventos

in Windows 10 Gaming
    Errores de relacionados a amd en el visor de eventos: Actualmente hice una instalación limpia de windows 11 24h2, instale los ultimos drivers de chipset y de graficos, todo normal, el computador funciona muy bien sin trabas ni errores, pero siempre voy pendiente del visor de eventos, actualmente veo que existen muchos eventos...
  7. Errores de relacionados a amd en el visor de eventos

Errores de relacionados a amd en el visor de eventos: Actualmente hice una instalación limpia de windows 11 24h2, instale los ultimos drivers de chipset y de graficos, todo normal, el computador funciona muy bien sin trabas ni errores, pero siempre voy pendiente del visor de eventos, actualmente veo que existen muchos eventos...
  8. mi computadora se reinicia debido a "evento 86 certificateservicesclient-certenroll"

in Windows 10 Gaming
    mi computadora se reinicia debido a "evento 86 certificateservicesclient-certenroll": Llevo menos de un mes con una computadora hay veces en que se reinicia sin aviso cuando la estoy ocupando, al buscar en el visor de eventos de windows me sale esto. por favor ayuda...
  9. mi computadora se reinicia debido a "evento 86 certificateservicesclient-certenroll"

mi computadora se reinicia debido a "evento 86 certificateservicesclient-certenroll": Llevo menos de un mes con una computadora hay veces en que se reinicia sin aviso cuando la estoy ocupando, al buscar en el visor de eventos de windows me sale esto. por favor ayuda...
  10. Error crítico de Kernel evento 41 desde hace un tiempo.

Error crítico de Kernel evento 41 desde hace un tiempo.: Desde hace unos meses, específicamente el 25/11/2024 me ha ocurrido una serie de fallos, que lleva de que el mouse no me responde, la pantalla se hace negra y me fuerza a apagarla forzosamente mientras intento trabajar y estudiar. Me salen ventanas diciendo que ha tenido...