Windows 10: Factura

Discus and support Factura in Windows 10 Gaming to solve the problem; HelloCan you tell me how to get an invoice from Microsoft in Mexico?I upgraded my company`s PC to Pro edition from Home edition and I made payment... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Ryo Takizawa, Nov 19, 2021.

1. Factura

HelloCan you tell me how to get an invoice from Microsoft in Mexico?I upgraded my company`s PC to Pro edition from Home edition and I made payment while process of upgrading.I need to claim it to company for reimbursement. Thank you

:)

Ryo Takizawa, Nov 19, 2021
Thema:

Factura

Loading...
  1. Factura - Similar Threads - Factura

2. Solicitar factura

in Windows 10 Updates and Activation
    Solicitar factura: Estimados.He realizado la compra a través de Microsoft Store con tarjeta de crédito del Upgrade Windows 10 Home > PRO, y jamás me han enviado la factura correspondiente, desde el área de contabilidad de la empresa me la solicitan. Me contacte con el chat de soporte pero no me...
  3. Solicitar factura

in Windows 10 Gaming
    Solicitar factura: Estimados.He realizado la compra a través de Microsoft Store con tarjeta de crédito del Upgrade Windows 10 Home > PRO, y jamás me han enviado la factura correspondiente, desde el área de contabilidad de la empresa me la solicitan. Me contacte con el chat de soporte pero no me...
  4. Solicitar factura

in Windows 10 Software and Apps
  5. Factura

in Windows 10 Software and Apps
    Factura: HelloCan you tell me how to get an invoice from Microsoft in Mexico?I upgraded my company`s PC to Pro edition from Home edition and I made payment while process of upgrading.I need to claim it to company for reimbursement. Thank you...
  6. Factura

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Factura: HelloCan you tell me how to get an invoice from Microsoft in Mexico?I upgraded my company`s PC to Pro edition from Home edition and I made payment while process of upgrading.I need to claim it to company for reimbursement. Thank you...