Windows 10: Factura
Discus and support Factura in Windows 10 Gaming to solve the problem; HelloCan you tell me how to get an invoice from Microsoft in Mexico?I upgraded my company`s PC to Pro edition from Home edition and I made payment... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Ryo Takizawa, Nov 19, 2021.
Thema:
Factura
Loading...
-
Factura - Similar Threads - Factura
-
Solicitar factura
in Windows 10 Updates and ActivationSolicitar factura: Estimados.He realizado la compra a través de Microsoft Store con tarjeta de crédito del Upgrade Windows 10 Home > PRO, y jamás me han enviado la factura correspondiente, desde el área de contabilidad de la empresa me la solicitan. Me contacte con el chat de soporte pero no me... -
Solicitar factura
in Windows 10 GamingSolicitar factura: Estimados.He realizado la compra a través de Microsoft Store con tarjeta de crédito del Upgrade Windows 10 Home > PRO, y jamás me han enviado la factura correspondiente, desde el área de contabilidad de la empresa me la solicitan. Me contacte con el chat de soporte pero no me... -
Solicitar factura
in Windows 10 Software and AppsSolicitar factura: Estimados.He realizado la compra a través de Microsoft Store con tarjeta de crédito del Upgrade Windows 10 Home > PRO, y jamás me han enviado la factura correspondiente, desde el área de contabilidad de la empresa me la solicitan. Me contacte con el chat de soporte pero no me... -
Factura
in Windows 10 Software and AppsFactura: HelloCan you tell me how to get an invoice from Microsoft in Mexico?I upgraded my company`s PC to Pro edition from Home edition and I made payment while process of upgrading.I need to claim it to company for reimbursement. Thank you... -
Factura
in Windows 10 Installation and UpgradeFactura: HelloCan you tell me how to get an invoice from Microsoft in Mexico?I upgraded my company`s PC to Pro edition from Home edition and I made payment while process of upgrading.I need to claim it to company for reimbursement. Thank you...