Windows 10: Falha no download do episódio de Adera

Discus and support Falha no download do episódio de Adera in Windows 10 Gaming to solve the problem; Eu baixei o jogo Adera no windows 11 e o jogo não baixa os episódios. O que fazer?... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Felipe Barbosa6, Feb 11, 2025.

1. Falha no download do episódio de Adera

Eu baixei o jogo Adera no windows 11 e o jogo não baixa os episódios. O que fazer?

:)

Felipe Barbosa6, Feb 11, 2025

2. Adera episode download failure

Thanks for your response.

We'd like to verify if:

• Is it only Adera that you're having troubles with downloading?
    • Have you tried to download a different games or apps and see if the same behavior occurs?
    • How are you connected to the internet?
    • Where did you purchase Adera?
    Looking forward to your response.

Raymond Ave, Feb 11, 2025
  3. Adera episode 1 download issue

Hi,

Welcome to Microsoft Community.

Sorry to know that you are facing issues with Adera game on Windows 10. I will certainly help you.

I suggest you to go through the below article and follow the steps given.

Troubleshoot Adera: Episodes 1–5 graphics and download issues

This issue is better suited in Xbox forum, we have a dedicated team to help you with this type of issues. I suggest you to post the same question in Xbox forum for further assistance.

Follow the below link to post your query in Xbox forum.

http://forums.xbox.com/xbox_support/xbox_on_windows_support/default.aspx

Kindly let us know if you need any further assistance with Windows. We are happy to assist you.

Thank you.

Vinodh_Kumar V, Feb 11, 2025
  4. grajen Win User

Falha no download do episódio de Adera

Adera episode download failure

I have paid for through PayPal a download of episode 2 of Adera. The program says it is downloading but nothing is happening. I have left it "downloading" over night but still nothing has happened. Can you suggest a fix. Thanking you

grajen, Feb 11, 2025
Thema:

Falha no download do episódio de Adera

Loading...
  1. Falha no download do episódio de Adera - Similar Threads - Falha download episódio

2. Adera not able to download episodes

in Windows 10 Gaming
    Adera not able to download episodes: I know adera is a pretty old game but I wanted to try play it again, I'd be playing on a gaming laptop on windows 11, tried deleting and redownloading but still the episodes still wont download. Episode 1 will say "downloading" but will not make progress on the bar. Not sure...
  3. Adera not able to download episodes

in Windows 10 Software and Apps
    Adera not able to download episodes: I know adera is a pretty old game but I wanted to try play it again, I'd be playing on a gaming laptop on windows 11, tried deleting and redownloading but still the episodes still wont download. Episode 1 will say "downloading" but will not make progress on the bar. Not sure...
  4. Falha no download do episódio de Adera

Falha no download do episódio de Adera: Eu baixei o jogo Adera no windows 11 e o jogo não baixa os episódios. O que fazer? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/falha-no-download-do-epis%C3%B3dio-de-adera/9e05444c-89cd-4f6c-bd1f-0422695e2049
  5. Falha na entrada do serviço Serviço de Perfil de Usuário

Falha na entrada do serviço Serviço de Perfil de Usuário: Restaurei o notebook as configurações de fábrica e parecia ter dado certo, mas quando ele iniciou o papel de parede antigo e o usuário permaneceram na máquina. Se tento colocar o pin, aparece Seu PIN não está mais disponível devido a uma alteração nas configurações de...
  6. Falha na entrada do serviço Serviço de Perfil de Usuário

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Falha na entrada do serviço Serviço de Perfil de Usuário: Restaurei o notebook as configurações de fábrica e parecia ter dado certo, mas quando ele iniciou o papel de parede antigo e o usuário permaneceram na máquina. Se tento colocar o pin, aparece Seu PIN não está mais disponível devido a uma alteração nas configurações de...
  7. taskkill: erro: falha de carregamento de provedor

in Windows 10 Gaming
    taskkill: erro: falha de carregamento de provedor: eu estou tentando usar o taskkill mas aparece a mensagem do titulo meu pc anda meio lento https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/taskkill-erro-falha-de-carregamento-de-provedor/4a688b70-34d7-4272-94bd-7f07b0528dca
  8. taskkill: erro: falha de carregamento de provedor

taskkill: erro: falha de carregamento de provedor: eu estou tentando usar o taskkill mas aparece a mensagem do titulo meu pc anda meio lento https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/taskkill-erro-falha-de-carregamento-de-provedor/4a688b70-34d7-4272-94bd-7f07b0528dca
  9. taskkill: erro: falha de carregamento de provedor

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  10. Falha na inicialização do despejo de memória! Evento 46

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Falha na inicialização do despejo de memória! Evento 46: Estou com este erro no visualizador de eventos do sistema windows. Como eu estou há um tempo com problemas de desligamentos abrupto, fico de olho o aplicativo, agora começou aparecer este erro, podem me ajudar como posso corrigir? Segue :Erro 05/10/2021 13:06:51 volmgr 46...