Windows 10: Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord

Discus and support Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord in Windows 10 Customization to solve the problem; Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by Ole Hansen2, May 10, 2025 at 9:17 AM.

1. Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord

Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord

:)

2. karen_20 Win User

pinkode er ikke længere tilgængelig

når jeg prøver at åbner min computer, står der "Din pinkode er ikke længere tilgængelig pga. en ændring af sikkerhedsindstillingerne på denne enhed"

man kan ikke taste nogen pinkode, og har heller ikke muligheden for at taste "glemt pinkode" eller åbne indstillinger med fx shortcuts

mvh. Karen

3. FidgetZR Win User
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Hei.

Takk for tilbakemelding. Når jeg forsøker å gå til ledetekst, får jeg opp valg av min konto som jeg ikke husker passord på. Jeg kommer derfor ikke til ledetekst.

4. muruganT Win User

start menu virker ikke

mine barn som har brukt dataen , hen klarte ikke å ølogge inn på pc en for 1 uke siden , så jeg prøvde å logge inn da fikk jeg feil melding , om at jeg må taste gamle passordet som jeg brukt når jeg installert pcen , men jeg husket ikke , jeg har prøvd mye
    til slutt klærte jeg å logge inn,

nå kommer feil meldinger , Windows features

An app on your pc needs the following windows feature

.NET Framework 3.5(includes.NET 2.0 and 3.0)

og ONENOTEM.EXE-Systemfeil

AppVlsSubsystems32.dll mangler

når jeg trykker på installer feature så kommer beskjed om at

You might need apps that require this feature

Thema:

Loading...
  1. Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord - Similar Threads - Får ikke kode

2. Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord

in Windows 10 Gaming
    Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord: Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-kode-om-man-ikke-f%C3%A5r-logget/d2408fe3-4a69-406c-8656-38e42db9efbb
  3. Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord

in Windows 10 Software and Apps
    Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord: Får ikke kode om man ikke får logget på/ glemt passord https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-kode-om-man-ikke-f%C3%A5r-logget/d2408fe3-4a69-406c-8656-38e42db9efbb
  4. Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools

in Windows 10 Gaming
    Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools: Jeg fikk feilmelding i Event Log og fulgte denne framgangsmåten for å avinstallere Microsoft Update Health Tools jeg fant ingen nøkkel i registeret.Session "Microsoft.Windows.WindowsUpdate.RUXIMLog" failed to start - Microsoft CommunityNå får jeg ikke reinstallert...
  5. Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools: Jeg fikk feilmelding i Event Log og fulgte denne framgangsmåten for å avinstallere Microsoft Update Health Tools jeg fant ingen nøkkel i registeret.Session "Microsoft.Windows.WindowsUpdate.RUXIMLog" failed to start - Microsoft CommunityNå får jeg ikke reinstallert...
  6. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  7. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  8. Får ikke lydenhten til å virke

in Windows 10 Gaming
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  9. Får ikke lydenhten til å virke

Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  10. Får ikke lydenhten til å virke

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging