Windows 10: Får ikke lydenhten til å virke

Discus and support Får ikke lydenhten til å virke in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!!... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by Gunnar Håkon Thomassen, Jan 19, 2024.

1. Får ikke lydenhten til å virke

Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!!

:)

Gunnar Håkon Thomassen, Jan 19, 2024
  2. Leni123 Win User

Skyve funksjonen virker ikke

Bildet er for langt til høyre, ser ikke høyre kant av bildet og skjuler lukkefunksjon (rød x). Jeg klarer ikke skyve bildet mot venstre ved å dra kanten på bildet slik at pilene vises, trykke på shift og bevege musa mot venstre. Hvordan få det til å virke?

Leni123, Jan 19, 2024
  3. hvorfor kan jeg ikke bruge bluetooth almindeligt til feks billede beskeder osv.

Hej jeg undres over at bluetooth fungtionen er ret dårlig i forhold til andre telefoner jeg vil gerne kunne sende ting til og billeder til mine venner via det men kan ikke og undres at den er så dårlig til det da jeg sender **** billeder med bluetooth
    funktionen. mvh.Michael schnell. Lindegårdsvej 33 5450.Otterup email:*** Email address is removed for privacy ***

michaelschnell, Jan 19, 2024
  4. Får ikke lydenhten til å virke

Fejlkode - en enhed som er sluttet til system fungerer ikke

Får ikke lydenhten til å virke 28ad5413-f98c-45a4-9480-d69aa0b91975?upload=true.jpg
    Fejlkode
    - en enhed som er sluttet til system fungerer ikke

Janne HjorthBrask, Jan 19, 2024
Thema:

Får ikke lydenhten til å virke

Loading...
  1. Får ikke lydenhten til å virke - Similar Threads - Får ikke lydenhten

2. Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools

in Windows 10 Gaming
    Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools: Jeg fikk feilmelding i Event Log og fulgte denne framgangsmåten for å avinstallere Microsoft Update Health Tools jeg fant ingen nøkkel i registeret.Session "Microsoft.Windows.WindowsUpdate.RUXIMLog" failed to start - Microsoft CommunityNå får jeg ikke reinstallert...
  3. Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools

in Windows 10 Software and Apps
    Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools: Jeg fikk feilmelding i Event Log og fulgte denne framgangsmåten for å avinstallere Microsoft Update Health Tools jeg fant ingen nøkkel i registeret.Session "Microsoft.Windows.WindowsUpdate.RUXIMLog" failed to start - Microsoft CommunityNå får jeg ikke reinstallert...
  4. Får ikke reinstallert Microsoft Update Health Tools

in Windows 10 Installation and Upgrade
  5. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

in Windows 10 Gaming
    Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.: PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg...
  6. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.: PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg...
  7. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  8. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  9. Får ikke lydenhten til å virke

in Windows 10 Gaming
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  10. Får ikke lydenhten til å virke

Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610