Windows 10: Feilmelding ved oppstart Windows 11
Discus and support Feilmelding ved oppstart Windows 11 in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg legger merke til at det kommer en feil-lyd samtidig med påloggingslyden for tiden, og ser at det kommer noen advarsler og feilmeldinger. Det har... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by AnitaM_863, Mar 16, 2025.
Thema:
Feilmelding ved oppstart Windows 11
Loading...
-
Feilmelding ved oppstart Windows 11 - Similar Threads - Feilmelding ved oppstart
-
Feilmelding ved oppstart Windows 11
in Windows 10 GamingFeilmelding ved oppstart Windows 11: Jeg legger merke til at det kommer en feil-lyd samtidig med påloggingslyden for tiden, og ser at det kommer noen advarsler og feilmeldinger. Det har vært slik at noen ganger er det problemer med å logge på, da påloggingskoden ikke blir godtatt før jeg prøver å logge på... -
Windows 11 to windows 11 pro
in Windows 10 GamingWindows 11 to windows 11 pro: So I have a windows 11 key and I bought a windows 11 pro key, would I be able to give away the regular key to a relative or would that cause issues with my windows pro account.... -
Windows 11 to windows 11 pro
in Windows 10 Software and AppsWindows 11 to windows 11 pro: So I have a windows 11 key and I bought a windows 11 pro key, would I be able to give away the regular key to a relative or would that cause issues with my windows pro account.... -
Min PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...
in Windows 10 GamingMin PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...: billede funktionen virker ikke https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-bliver-ved-med-at-sige-logger-p%C3%A5/babb69a3-02cd-46e7-9a54-7b74aec2f895 -
Min PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...
in Windows 10 Software and AppsMin PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...: billede funktionen virker ikke https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-bliver-ved-med-at-sige-logger-p%C3%A5/babb69a3-02cd-46e7-9a54-7b74aec2f895 -
Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712
in Windows 10 GamingHarddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712: Har kørt PC-repair, har via HP opdateret min BIOS, har forsøgt at køre via cmd admDISM.exe /Online /Cleanup-image /ScanhealthDISM.exe /Online /Cleanup-image /RestorehealthDen første kører OK, den sidste går i stå midtvejs, og så får jeg blot min kode: harddisk 3f0 igen og et... -
Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712
in Windows 10 Software and AppsHarddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712: Har kørt PC-repair, har via HP opdateret min BIOS, har forsøgt at køre via cmd admDISM.exe /Online /Cleanup-image /ScanhealthDISM.exe /Online /Cleanup-image /RestorehealthDen første kører OK, den sidste går i stå midtvejs, og så får jeg blot min kode: harddisk 3f0 igen og et... -
Windows 11 features not in Windows 11
in Windows 10 Ask InsiderWindows 11 features not in Windows 11: I tried to compair windows 11 features with windows 11 which is not available in windows 10 so you can decide you need to upgrade or not or you need those features or not Enjoy! https://youtu.be/mQof1jvBwWQ submitted by /u/TechSanjeet [link] [comments]... -
Ny Administrator ved salg af brugt PC
in Windows 10 Updates and ActivationNy Administrator ved salg af brugt PC: Jeg er ved at sælge min pc, født med win8 nu med win10 Har læst hvordan man ændrer kontotype. Men har jeg ret i, at ny bruger er nødt til at have eller oprette en Microsoft konto for at kunne bruge pc’n?...