Windows 10: Feilmelding ved oppstart Windows 11

Discus and support Feilmelding ved oppstart Windows 11 in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg legger merke til at det kommer en feil-lyd samtidig med påloggingslyden for tiden, og ser at det kommer noen advarsler og feilmeldinger. Det har... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by AnitaM_863, Mar 16, 2025.

1. Feilmelding ved oppstart Windows 11

Jeg legger merke til at det kommer en feil-lyd samtidig med påloggingslyden for tiden, og ser at det kommer noen advarsler og feilmeldinger. Det har vært slik at noen ganger er det problemer med å logge på, da påloggingskoden ikke blir godtatt før jeg prøver å logge på igjen.Ellers virker maskinen som den skal. Jeg ser at det er både advarsler og feilmeldinger i hendelseslisten, men har forstått det slik at de fleste ikke er noe å bry seg om.Noen tips om hva jeg bør rette på? Takknemlig for svar. :

:)

AnitaM_863, Mar 16, 2025

2. feilmelding Oxc1900, får ikke instalert oppdateringen

feilmelding Oxc1900, får ikke instalert oppdateringen

Johannes_252, Mar 16, 2025
  3. windows xp installation and dual core am

could someone please list the steps they follow to install windows with a dual core processor and windows xp service pack to. I'm reletively new to amd dual core and i feel i'm missing a step. All help will be appreciated. thanx

exodusprime1337, Mar 16, 2025
  4. Monk.e83 Win User

Feilmelding ved oppstart Windows 11

Unlocked Realtek HD Audio Drivers Windows 7 & 8 (With Dolby Digital Live and DTS Interactive)

DTS supported natively by Windows 8/8.1 and it should work on windows 10 too just DDL require to unlock your driver .

Monk.e83, Mar 16, 2025
Thema:

Feilmelding ved oppstart Windows 11

Loading...
  1. Feilmelding ved oppstart Windows 11 - Similar Threads - Feilmelding ved oppstart

2. Feilmelding ved oppstart Windows 11

in Windows 10 Gaming
    Feilmelding ved oppstart Windows 11: Jeg legger merke til at det kommer en feil-lyd samtidig med påloggingslyden for tiden, og ser at det kommer noen advarsler og feilmeldinger. Det har vært slik at noen ganger er det problemer med å logge på, da påloggingskoden ikke blir godtatt før jeg prøver å logge på...
  3. Windows 11 to windows 11 pro

in Windows 10 Gaming
    Windows 11 to windows 11 pro: So I have a windows 11 key and I bought a windows 11 pro key, would I be able to give away the regular key to a relative or would that cause issues with my windows pro account....
  4. Windows 11 to windows 11 pro

in Windows 10 Software and Apps
    Windows 11 to windows 11 pro: So I have a windows 11 key and I bought a windows 11 pro key, would I be able to give away the regular key to a relative or would that cause issues with my windows pro account....
  5. Min PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...

in Windows 10 Gaming
    Min PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...: billede funktionen virker ikke https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-bliver-ved-med-at-sige-logger-p%C3%A5/babb69a3-02cd-46e7-9a54-7b74aec2f895
  6. Min PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...

Min PC bliver ved med at sige logger på onedrive, 2 dage nu uden at den har logget på, hvad...: billede funktionen virker ikke https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-bliver-ved-med-at-sige-logger-p%C3%A5/babb69a3-02cd-46e7-9a54-7b74aec2f895
  7. Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712

in Windows 10 Gaming
    Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712: Har kørt PC-repair, har via HP opdateret min BIOS, har forsøgt at køre via cmd admDISM.exe /Online /Cleanup-image /ScanhealthDISM.exe /Online /Cleanup-image /RestorehealthDen første kører OK, den sidste går i stå midtvejs, og så får jeg blot min kode: harddisk 3f0 igen og et...
  8. Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712

Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712: Har kørt PC-repair, har via HP opdateret min BIOS, har forsøgt at køre via cmd admDISM.exe /Online /Cleanup-image /ScanhealthDISM.exe /Online /Cleanup-image /RestorehealthDen første kører OK, den sidste går i stå midtvejs, og så får jeg blot min kode: harddisk 3f0 igen og et...
  9. Windows 11 features not in Windows 11

in Windows 10 Ask Insider
    Windows 11 features not in Windows 11: I tried to compair windows 11 features with windows 11 which is not available in windows 10 so you can decide you need to upgrade or not or you need those features or not Enjoy! https://youtu.be/mQof1jvBwWQ submitted by /u/TechSanjeet [link] [comments]...
  10. Ny Administrator ved salg af brugt PC

in Windows 10 Updates and Activation
    Ny Administrator ved salg af brugt PC: Jeg er ved at sælge min pc, født med win8 nu med win10 Har læst hvordan man ændrer kontotype. Men har jeg ret i, at ny bruger er nødt til at have eller oprette en Microsoft konto for at kunne bruge pc’n?...