Windows 10: foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.
Discus and support foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn. in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; bilder till datorn Windows10 från USB .mobilen till foto mappen, laddar 60 ST bilder sen stannar den av?... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Jan olovsson, Mar 11, 2023.
Thema:
foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.
Loading...
-
foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn. - Similar Threads - foto programmet funkar
-
Hur gör jag för att få en ny användare så jag kan ändra pin hello till att inte användas...
in Windows 10 Software and AppsHur gör jag för att få en ny användare så jag kan ändra pin hello till att inte användas...: Hej jag hoppas att jag kan skriva på svenska för jag är dålig på engelska.Jag vill lägga till en ny användare så att jag kan ta bort min pin hello tror att man gör så för det går inte att klicka på ta bort knappen den är inte igång.Jag måste göra detta för att köra ett... -
Datorn går till låsskärm
in Windows 10 GamingDatorn går till låsskärm: Hej, Datorn kommer till låsskärmen varje gång jag öppnar/ stänger locket på laptopen, trots att jag har inställningen att inget ska hända. Stänger jag locket slocknar min externa skärm och jag måste röra musen eller trycka på ESC för att väcka skärmen och sen trycka ESC igen... -
Datorn går till låsskärm
in Windows 10 Software and AppsDatorn går till låsskärm: Hej, Datorn kommer till låsskärmen varje gång jag öppnar/ stänger locket på laptopen, trots att jag har inställningen att inget ska hända. Stänger jag locket slocknar min externa skärm och jag måste röra musen eller trycka på ESC för att väcka skärmen och sen trycka ESC igen... -
foton och videoklipp funkar inte att köra in bilder på
in Windows 10 Software and Appsfoton och videoklipp funkar inte att köra in bilder på: foto oc vidioklipp funkar inte. installerar 274 st och i plant tex 408 men programmet fastnar där då men visar att den söker. tre timar sökte den sist .... -
in Windows 10 Installation and Upgradefoton och videoklipp funkar inte att köra in bilder på: foto oc vidioklipp funkar inte. installerar 274 st och i plant tex 408 men programmet fastnar där då men visar att den söker. tre timar sökte den sist .... -
in Windows 10 Gamingfoton och videoklipp funkar inte att köra in bilder på: foto oc vidioklipp funkar inte. installerar 274 st och i plant tex 408 men programmet fastnar där då men visar att den söker. tre timar sökte den sist .... -
foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.
in Windows 10 Gamingfoto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.: bilder till datorn Windows10 från USB .mobilen till foto mappen, laddar 60 ST bilder sen stannar den av? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foto-programmet-funkar-inte-g%C3%A5r-inte-att/61c3971b-4747-4ce3-a466-2c3ce34437d1 -
Appen Foton funkar inte
in Windows 10 Software and AppsAppen Foton funkar inte: När jag ska öppna appen Foton får jag meddelande " Det går inte att öppna appen Foton. Se efter om det finns mer information om Microsoft Store". När jag öppnar butik möts jag bara av meddelandet "Produkten är installerad". Män jag kommer inte vidare. Vad ska jag göra?... -
Kan inte koppla till domän
in Windows 10 Network and SharingKan inte koppla till domän: Hemnätverk som består av 2 enheter, win 10 pro version 1803 och win 7 home edition. Win 10 lyssnar på port 80, win 7 på port 443 (https). Från 10:an får jag kontakt med 7:an med anropet https://mindomän.se = IIS-logga = OK, men inte tvärtom. Från 7:an får jag inte kontakt...