Windows 10: Fråga

Discus and support Fråga in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; varför får jag detta fel Windows 11? Svar önskas på Senska. BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Program... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by OverHaddock7202, Aug 16, 2023.

1. Fråga

varför får jag detta fel Windows 11? Svar önskas på Senska. BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Program Files\LogiOptionsPlus\logioptionsplus_agent.exeProblemsignaturHändelsenamn: APPCRASHProgramnamn: logioptionsplus_agent.exeProgramversion: 1.48.7015.0Programtidsstämpel: 64ca7bebNamn på felmodul: StackHash_ab8dModulens version: 10.0.22621.2191Tidsstämpel för felmodul: ae80fa61Undantagskod: c0000374Undantagsförskjutning: PCH_B1_FROM_ntdll+0x000000000009F8B4OS-version: 10.0.22631.2.0.0.768.101Språkvariant-ID: 1053Ytterligare information 1: ab8dYtte

:)

OverHaddock7202, Aug 16, 2023

2. Here Maps not displaying gas stations

In Here Maps, when I hit the PLACES icon, I get all the nearby buisnesses EXCEPT gas stations. It seems to be intermittent.... once in a while it displays gas stations. Usually not. And no, gas stations are not in the list of categories either.

Anyone have some insight on this? Finding gas stations would seem to be the most useful feature Fråga ;)

Paul

pgoelz---01, Aug 16, 2023
  3. B3 Phenom support

I checked gigabyte's site on my GA-M57 and it didn't say anything about b3 stepping update, but all of the x3 chips are b3 steppings, so just use the x3 support bios if available.

OzzmanFloyd120, Aug 16, 2023
  4. D-lish Win User

Fråga

What happened to the Gas Price key in Bing Mobile?

Please add me to the growing list of disgruntled users who miss the gas price search feature.

Sorry Bing, although my phone (HTC Ozone) is listed as one of the supported devices of the updated app, I preferred the features of the old Live Search.

I do not feel Bing is "ensuring the best mobile search experience" by no longer including the useful features that separated it from other search apps such as Google.

D-lish, Aug 16, 2023
Thema:

Fråga

Loading...
  1. Fråga - Similar Threads - Fråga

2. Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura

in Windows 10 Gaming
    Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har...
  3. Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura

in Windows 10 Software and Apps
    Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har...
  4. Fråga

in Windows 10 Gaming
    Fråga: varför får jag detta fel Windows 11? Svar önskas på Senska. BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Program Files\LogiOptionsPlus\logioptionsplus_agent.exeProblemsignaturHändelsenamn: APPCRASHProgramnamn: logioptionsplus_agent.exeProgramversion: 1.48.7015.0Programtidsstämpel:...