Windows 10: funksjonstastene og talltastene er byttet

Discus and support funksjonstastene og talltastene er byttet in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by William Haugen, Nov 18, 2022.

1. funksjonstastene og talltastene er byttet

Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?

:)

William Haugen, Nov 18, 2022
  2. Eiji T Win User

mus og pad hakker efter opdatering

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Undskyld grammatiske fejl.

Hej!

Jeg er din uafhængige rådgiver for i dag. Lad os finde ud af det og finde en løsning.

Du kan udføre en systemgendannelse for at gendanne pc'en til en fungerende tilstand. Det nævnte trin vil fortryde de ændringer, der blev foretaget i det, som at installere apps eller Windows-opdateringer:

1. Højreklik på Windows-knappen > Vælg kørsel

2. Indtast "rstrui", uden anførselstegn, og klik derefter på OK

3. Vælg "Vælg et andet gendannelsespunkt", og tryk derefter på Næste.

4. Vælg et gendannelsespunkt, der er dateret før problemet, og tryk derefter på Næste. Hvis du ikke kan se dit foretrukne gendannelsespunkt, skal du klikke på "Vis flere gendannelsespunkter" og vælge derfra.

5. Klik på Udfør.

Det tager et stykke tid at fuldføre systemgendannelsen. Sørg for ikke at afbryde denne proces. Når du er færdig, skal du prøve at bruge pc'en og kontrollere, om problemet er løst.

Håber dette hjælper. Svar venligst uanset resultaterne.

Eiji T, Nov 18, 2022
  3. pinkode er ikke længere tilgængelig

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Venligst undskyld grammatiske fejl.

Hej!

Mit navn er tysk, og jeg er her for at hjælpe dig.

Klik på logonindstillinger, og klik på nøgleikonet for at give dig mulighed for at logge på computeren ved hjælp af din standard adgangskode til Windows eller adgangskoden til din Microsoft-konto.

Klik på menuen Start start, og vælg indstillinger.

Klik på Indstillinger for logon, og vælg Fjern.

Klik på Fjern igen for at bekræfte.

Genstart computeren.

Log på computeren ved hjælp af din Windows-standard adgangskode eller adgangskode til Microsoft-konto.

Klik på menuen Start start, og vælg indstillinger.

Klik på Indstillinger for logon.

Rul ned til afsnittet FASTGØR, og klik på Tilføj.

Indtast og Bekræft din nye pinkode, og klik derefter på OK.

Hvis du ikke har mulighed for at logge på med din adgangskode, skal du nulstille Windows for at fjerne den gamle pinkode. Sørg for at bruge muligheden for at "beholde mine filer". Brug trinnene nedenfor til at nulstille Windows og fjerne din gamle pinkode.

Hold Shift-tasten nede, og klik på tænd/sluk-ikonet i nederste højre hjørne.

Fortsæt med at holde Shift nede, og vælg genstart.

Vælg fejlfinding.

Vælg Nulstil denne PC.

Vælg indstillingen Behold mine filer.

Følg instruktionerne på skærmen for at nulstille Windows. Når nulstillingen er fuldført, skal du nu kunne logge ind med din adgangskode.

Alle andre spørgsmål, jeg står til rådighed.

Har en god dag!

GermanAllende, Nov 18, 2022
  4. funksjonstastene og talltastene er byttet

mus og pad hakker efter opdatering

Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre opdateringer men ikke denne gang.

LeifJeppesen, Nov 18, 2022
Thema:

funksjonstastene og talltastene er byttet

Loading...
  1. funksjonstastene og talltastene er byttet - Similar Threads - funksjonstastene talltastene byttet

2. Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b
  3. Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b
  4. Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

in Windows 10 Gaming
  5. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

in Windows 10 Gaming
    oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  6. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  7. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

in Windows 10 Gaming
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  8. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  9. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Gaming
    funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...
  10. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Drivers and Hardware
    funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...