Windows 10: funksjonstastene og talltastene er byttet
Discus and support funksjonstastene og talltastene er byttet in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by William Haugen, Nov 18, 2022.
Thema:
funksjonstastene og talltastene er byttet
Loading...
-
funksjonstastene og talltastene er byttet - Similar Threads - funksjonstastene talltastene byttet
-
Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?
in Windows 10 Software and AppsJeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b -
Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?
in Windows 10 Installation and UpgradeJeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b -
in Windows 10 GamingJeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b -
oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable
in Windows 10 Gamingoflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable... -
oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable
in Windows 10 Software and Appsoflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable... -
Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.
in Windows 10 GamingNoe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min... -
Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.
in Windows 10 Software and AppsNoe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min... -
in Windows 10 Software and Appsfunksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?... -
in Windows 10 Drivers and Hardwarefunksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...