Windows 10: Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar
Discus and support Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; geen contact met microsoftBeste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by jan van der stel, Dec 29, 2021.
Thema:
Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar
Loading...
-
Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar - Similar Threads - Geen toegang tot
-
geen geluid
in Windows 10 Gaminggeen geluid: geen geluid bij bij mijn wondows computer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/geen-geluid/7a325bad-618b-4bb2-8fb3-c2a6a187d83d -
geen geluid
in Windows 10 Software and Appsgeen geluid: geen geluid bij bij mijn wondows computer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/geen-geluid/7a325bad-618b-4bb2-8fb3-c2a6a187d83d -
Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account
in Windows 10 GamingHulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account: Beste Microsoft Support,Ik heb een actief Microsoft 365-abonnement waarvoor ik elke maand betaal, maar ik kan momenteel geen gebruik maken van Office-toepassingen zoals Word. Het lijkt erop dat er een probleem is met mijn licentie.Ik heb geprobeerd in te loggen met mijn... -
Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account
in Windows 10 Software and AppsHulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account: Beste Microsoft Support,Ik heb een actief Microsoft 365-abonnement waarvoor ik elke maand betaal, maar ik kan momenteel geen gebruik maken van Office-toepassingen zoals Word. Het lijkt erop dat er een probleem is met mijn licentie.Ik heb geprobeerd in te loggen met mijn... -
Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar
in Windows 10 GamingGeen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar: geen contact met microsoftBeste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar... -
geen contact met microsoft
in Windows 10 Software and Appsgeen contact met microsoft: Beste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar chat, maar die chat opent... -
geen contact met microsoft
in Windows 10 Customizationgeen contact met microsoft: Beste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar chat, maar die chat opent... -
geen internet
in Windows 10 Installation and Upgradegeen internet: geen internet op desktop64 op wifi, wel wifi en internet op laptop32w10-laatste updatemet ethernet wel internet op alle toestellen ???? iemand een idee of tip paul https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/geen-internet/746aebd2-bace-40be-b8c6-7e06d4639992 -
geen toegang tot mappen bij Canon printer pixma MP 925. code 9,244.3
in Windows 10 Drivers and Hardwaregeen toegang tot mappen bij Canon printer pixma MP 925. code 9,244.3: geachte heer, Sinds de laatste update van windows 10 kan ik de scanner en mappen niet meer gebruiken welke eerder waren ingesteld voor mijn Canon MX 925 printer. Ik krijg steeds de melding geen toegang te hebben tot de map mat daarbij de code 9,244,3 hoe kan ik dit...