Windows 10: Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar

Discus and support Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; geen contact met microsoftBeste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by jan van der stel, Dec 29, 2021.

1. Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar

geen contact met microsoftBeste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar chat, maar die chat opent niet: You are not the owner of the case. Dus blijf ik in cirkels draaien. HELP! /Jan

:)

jan van der stel, Dec 29, 2021

2. no acces to start button

geen toegang tot startknop

benwezenaar, Dec 29, 2021
  3. geen internet

geen internet op desktop(64) op wifi, wel wifi en internet op laptop(32)(w10-laatste update)met ethernet wel internet op alle toestellen ????

iemand een idee of tip

paul

paulvan haver, Dec 29, 2021
  4. Md choco Win User

Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar

Laptop ASUS R752L startup

Hey jeroen,

Sorry maar ik dacht dat ik hier op een internationaal forum was terechtgekomen. Mijn probleem situeert zich bij het opstarten van de laptop. Tot een aantal dagen terug gebruikte ik een paswoord (x) om toegang te krijgen tot het operating system (windows
    ). Dit paswoord is (was) verschillend van mijn paswoord (xx) hetwelk ik gebruik voor toegang tot mijn windows account. Zonder enige notificatie (update??) kon ik bij opstart van mijn laptop geen gebruik meer maken van mijn paswoord (x) maar wel via het paswoord
    van mijn microsoft account. Het is schrikwekkend om vast te stellen dat je paswoord plots niet meer valabel is. Is dit een wijziging die is gebeurd door Microsoft, ik neem aan van wel maar "what the F***" als dit gebeurt en je iets ouder bent en niet weet
    wat te doen.

Md choco, Dec 29, 2021
Thema:

Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar

Loading...
  1. Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar - Similar Threads - Geen toegang tot

2. geen geluid

in Windows 10 Gaming
    geen geluid: geen geluid bij bij mijn wondows computer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/geen-geluid/7a325bad-618b-4bb2-8fb3-c2a6a187d83d
  3. geen geluid

in Windows 10 Software and Apps
    geen geluid: geen geluid bij bij mijn wondows computer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/geen-geluid/7a325bad-618b-4bb2-8fb3-c2a6a187d83d
  4. Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account

in Windows 10 Gaming
    Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account: Beste Microsoft Support,Ik heb een actief Microsoft 365-abonnement waarvoor ik elke maand betaal, maar ik kan momenteel geen gebruik maken van Office-toepassingen zoals Word. Het lijkt erop dat er een probleem is met mijn licentie.Ik heb geprobeerd in te loggen met mijn...
  5. Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account

Hulp nodig bij toegang tot mijn Microsoft 365-account: Beste Microsoft Support,Ik heb een actief Microsoft 365-abonnement waarvoor ik elke maand betaal, maar ik kan momenteel geen gebruik maken van Office-toepassingen zoals Word. Het lijkt erop dat er een probleem is met mijn licentie.Ik heb geprobeerd in te loggen met mijn...
  6. Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar

in Windows 10 Gaming
    Geen toegang tot microsoft hulp chat: Je bent geen eigenaar: geen contact met microsoftBeste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar...
  7. geen contact met microsoft

geen contact met microsoft: Beste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar chat, maar die chat opent...
  8. geen contact met microsoft

in Windows 10 Customization
    geen contact met microsoft: Beste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar chat, maar die chat opent...
  9. geen internet

in Windows 10 Installation and Upgrade
    geen internet: geen internet op desktop64 op wifi, wel wifi en internet op laptop32w10-laatste updatemet ethernet wel internet op alle toestellen ???? iemand een idee of tip paul https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/geen-internet/746aebd2-bace-40be-b8c6-7e06d4639992
  10. geen toegang tot mappen bij Canon printer pixma MP 925. code 9,244.3

in Windows 10 Drivers and Hardware
    geen toegang tot mappen bij Canon printer pixma MP 925. code 9,244.3: geachte heer, Sinds de laatste update van windows 10 kan ik de scanner en mappen niet meer gebruiken welke eerder waren ingesteld voor mijn Canon MX 925 printer. Ik krijg steeds de melding geen toegang te hebben tot de map mat daarbij de code 9,244,3 hoe kan ik dit...