Windows 10: Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Discus and support Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC... in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by Jannick Rantzau Nielsen, Feb 3, 2023.

1. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig gjort det. Tastaturet kræver pin kode - som altid. - MEN der bliver ikke genereret nogen pin kode. Tastatur, mus og tranc. bragt til reparatør - der kort gjorde som jeg plejer - DER blev der genereret en kode til tastaturet og det virkede - musen virkede med det samme.Samtlige vejledning er fulgt kode 0000 og 1234 er forsø

:)

Jannick Rantzau Nielsen, Feb 3, 2023
  2. karen_20 Win User

pinkode er ikke længere tilgængelig

når jeg prøver at åbner min computer, står der "Din pinkode er ikke længere tilgængelig pga. en ændring af sikkerhedsindstillingerne på denne enhed"

man kan ikke taste nogen pinkode, og har heller ikke muligheden for at taste "glemt pinkode" eller åbne indstillinger med fx shortcuts

mvh. Karen

karen_20, Feb 3, 2023
  3. mus og pad hakker efter opdatering

Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre opdateringer men ikke denne gang.

LeifJeppesen, Feb 3, 2023
  4. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

pinkode er ikke længere tilgængelig

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Venligst undskyld grammatiske fejl.

Hej!

Mit navn er tysk, og jeg er her for at hjælpe dig.

Klik på logonindstillinger, og klik på nøgleikonet for at give dig mulighed for at logge på computeren ved hjælp af din standard adgangskode til Windows eller adgangskoden til din Microsoft-konto.

Klik på menuen Start start, og vælg indstillinger.

Klik på Indstillinger for logon, og vælg Fjern.

Klik på Fjern igen for at bekræfte.

Genstart computeren.

Log på computeren ved hjælp af din Windows-standard adgangskode eller adgangskode til Microsoft-konto.

Klik på menuen Start start, og vælg indstillinger.

Klik på Indstillinger for logon.

Rul ned til afsnittet FASTGØR, og klik på Tilføj.

Indtast og Bekræft din nye pinkode, og klik derefter på OK.

Hvis du ikke har mulighed for at logge på med din adgangskode, skal du nulstille Windows for at fjerne den gamle pinkode. Sørg for at bruge muligheden for at "beholde mine filer". Brug trinnene nedenfor til at nulstille Windows og fjerne din gamle pinkode.

Hold Shift-tasten nede, og klik på tænd/sluk-ikonet i nederste højre hjørne.

Fortsæt med at holde Shift nede, og vælg genstart.

Vælg fejlfinding.

Vælg Nulstil denne PC.

Vælg indstillingen Behold mine filer.

Følg instruktionerne på skærmen for at nulstille Windows. Når nulstillingen er fuldført, skal du nu kunne logge ind med din adgangskode.

Alle andre spørgsmål, jeg står til rådighed.

Har en god dag!

GermanAllende, Feb 3, 2023
Thema:

Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Loading...
  1. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC... - Similar Threads - Har tastatur mus

2. min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem

in Windows 10 Gaming
    min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem: når man søge opdateringer kommer der ikke nogen, men den siger at jeg mangler opdateringer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-windows-mangler-opdateringe-men-der-kommer/b1faf0bd-5126-4338-9b1e-73e904cc23ae
  3. min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem

in Windows 10 Software and Apps
    min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem: når man søge opdateringer kommer der ikke nogen, men den siger at jeg mangler opdateringer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-windows-mangler-opdateringe-men-der-kommer/b1faf0bd-5126-4338-9b1e-73e904cc23ae
  4. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

in Windows 10 Gaming
    oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  5. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

in Windows Hello & Lockscreen
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  6. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

in Windows 10 Gaming
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  7. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

8. Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...: Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder siden. Får beskjed om at Microsoft Teredo tunnelkort har et driver problem! Har derfor forsøkt å laste ned ny driver, men får...
  9. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 Gaming
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  10. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...