Windows 10: Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

Discus and support Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa?... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by mirzajafar, Jan 26, 2022.

1. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa?

:)

mirzajafar, Jan 26, 2022
Thema:

Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

Loading...
  1. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter - Similar Threads - Hej jag kan

2. Hur gör jag för att få en ny användare så jag kan ändra pin hello till att inte användas...

in Windows 10 Software and Apps
    Hur gör jag för att få en ny användare så jag kan ändra pin hello till att inte användas...: Hej jag hoppas att jag kan skriva på svenska för jag är dålig på engelska.Jag vill lägga till en ny användare så att jag kan ta bort min pin hello tror att man gör så för det går inte att klicka på ta bort knappen den är inte igång.Jag måste göra detta för att köra ett...
  3. Hur gör jag för att få en ny användare så jag kan ändra pin hello till att inte användas...

in Windows 10 Gaming
    Hur gör jag för att få en ny användare så jag kan ändra pin hello till att inte användas...: Hej jag hoppas att jag kan skriva på svenska för jag är dålig på engelska.Jag vill lägga till en ny användare så att jag kan ta bort min pin hello tror att man gör så för det går inte att klicka på ta bort knappen den är inte igång.Jag måste göra detta för att köra ett...
  4. Hur ändra jag .......................................

in Windows 10 Gaming
    Hur ändra jag .......................................: Hej på Er.Håller på att göra om min hemsida och har nu skapat en ny sida men:file:///E:/httpd.www/prallen.htm Hur ändra jag min ändelse till htmlTack på förhandSten G Jobbar i win 11...
  5. Hur ändra jag .......................................

Hur ändra jag .......................................: Hej på Er.Håller på att göra om min hemsida och har nu skapat en ny sida men:file:///E:/httpd.www/prallen.htm Hur ändra jag min ändelse till htmlTack på förhandSten G Jobbar i win 11...
  6. Jag kan inte lämna min familj

in User Accounts and Family Safety
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  7. Jag kan inte lämna min familj

in Windows 10 Gaming
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  8. Jag kan inte lämna min familj

9. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

in Windows 10 Gaming
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4
  10. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4