Windows 10: Help mijn laptopscherm doet sinds kort heel raar/ leeft een eigen leven.
Discus and support Help mijn laptopscherm doet sinds kort heel raar/ leeft een eigen leven. in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Hallo allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Sinds kort doet mijn laptopscherm heel raar. Het is alsof mijn laptop een eigen leven leid op sommige... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by channa123, Sep 22, 2018.
Thema:
Help mijn laptopscherm doet sinds kort heel raar/ leeft een eigen leven.
Loading...
-
Help mijn laptopscherm doet sinds kort heel raar/ leeft een eigen leven. - Similar Threads - Help mijn laptopscherm
-
mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk
in Windows 10 Gamingmijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk: mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn in druk en dat is heel iritand omdat ik dan mijn geluid wil aanpassen moet ik fn f3 druken en ik wil graag weten hoe ik dit fix. ik heb een dell latitude 3140 en ik vond een andere post die ik heb geprobeerd maar die... -
mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk
in Windows 10 Software and Appsmijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk: mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn in druk en dat is heel iritand omdat ik dan mijn geluid wil aanpassen moet ik fn f3 druken en ik wil graag weten hoe ik dit fix. ik heb een dell latitude 3140 en ik vond een andere post die ik heb geprobeerd maar die... -
als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...
in Windows 10 Software and Appsals ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...: als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde onderwerpen heeft beperkt, is er een manier om dit te kunnen laten weg halen?... -
Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...
in Windows 10 GamingAls ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...: Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?Dit probleem is kort geleden ontstaan. Of dat nou met een update of overstap... -
Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...
in Windows 10 Software and AppsAls ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen...: Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?Dit probleem is kort geleden ontstaan. Of dat nou met een update of overstap... -
wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...
in Windows 10 Gamingwat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?... -
problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord
in Windows 10 Drivers and Hardwareproblemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa -
in Windows 10 Gamingproblemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa -
in Windows 10 Software and Appsproblemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa