Windows 10: Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

Discus and support Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Dani Mans, Jun 20, 2024.

1. Dani Mans Win User

Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt. Gebeurt wel vaker en dan opeens staat ie er weer maar nu duurt het erg lang

:)

Dani Mans, Jun 20, 2024

2. Ik ben nederlandstalig, maar mijn apps op marketplace staan inhet frans. Hoe kan ik dat veranderen?

Mijn apps in de Marketplace staan in het Frans. Ik spreek Nederlands.

Hoe kan ik de taal omzetten van Frans in Nederlands?

Marcel

Marcel Vandegaer, Jun 20, 2024
  3. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Ik log helemaal niet in op mijn computer, omdat het niet kan. Op de community kan ik wel inloggen met Hotmail, maar ik wil ook kunnen inloggen met mijn pincode op deze computer. Dat is het probleem, met Outlook inloggen gaat niet, omdat daar geen wachtwoord bij heb.

Ik denk dat ik alles maar weer opnieuw moet doen, want dit werkt niet. En dan krijg ik weer het probleem op mijn laptop, daar moet dan ook weer alles worden aangepast.

karelsepetersen, Jun 20, 2024
  4. Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

Nummer verwijderd op verzoek van copyright-eigenaar?

Dus ik heb 2 nummers staan op mijn telefoon waarbij als ik erop klik staat "we kunnen dit niet afspelen; dit is verwijderd op verzoek van de copyright-eigenaar" maar ik heb die nummers gewoon in de store gekocht. Plus, op mijn PC werkt het wel. Het gaat
    om de nummers; Juicy Wiggle van Redfoo. En Where the Sun Goes (feat. Stevie wonder) ook van redfoo. Wat is hier aan de hand?

Lysander Trines, Jun 20, 2024
Thema:

Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

Loading...
  1. Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op? - Similar Threads - Het icoontje van

2. HelveticaNeueBlack heb ik geinstalleerd en nu is dit op sommige sites my font hoe kan ik...

in Windows 10 Software and Apps
    HelveticaNeueBlack heb ik geinstalleerd en nu is dit op sommige sites my font hoe kan ik...: Ik heb een paar dagen gelden een font gedownload en nu zie ik op een site waar ik vaker op komt dat de font alleen bij mij is aan gepast en ik ging zoeken en toen zag ik dat dat HelveticaNeueBlack is die ik eerder heb geinstalleerd alleen heb ik geen idee hoe ik dit kan op...
  3. HelveticaNeueBlack heb ik geinstalleerd en nu is dit op sommige sites my font hoe kan ik...

in Windows 10 Gaming
    HelveticaNeueBlack heb ik geinstalleerd en nu is dit op sommige sites my font hoe kan ik...: Ik heb een paar dagen gelden een font gedownload en nu zie ik op een site waar ik vaker op komt dat de font alleen bij mij is aan gepast en ik ging zoeken en toen zag ik dat dat HelveticaNeueBlack is die ik eerder heb geinstalleerd alleen heb ik geen idee hoe ik dit kan op...
  4. een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...

in Windows 10 Gaming
    een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...: Mijn shortcuts van epicgames en steam werken niet meer nadat is de programfiles x86 heb verplaats naar een andere disk door een kopie er van te maken. Ik wou plaats vrij maken in de local disk dus ik heb de orginele geprobeert te verwijderen maar dat was niet helemaal gelukt....
  5. Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

in Windows 10 Gaming
    Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?: Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt. Gebeurt wel vaker en dan opeens staat ie er weer maar nu duurt het erg lang...
  6. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Software and Apps
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  7. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  8. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Gaming
  9. ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?

in Windows 10 Drivers and Hardware
    ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?: mijn exyerne monitor geeft beeld maar geen klank https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-krijg-wel-beeld-maar-geen-klank-op-mijn-externe/1fccac69-fad6-4ef2-ad41-d28d71e8c68c
  10. Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer: How do I find my VAIO-serienumber? greetings Dinny *** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-vind-ik-mijn-vaio-serienummer/e6242234-1f38-412d-8070-f4a361a2c011