Windows 10: hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

Discus and support hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11 in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by bobokris, Oct 20, 2023.

1. bobokris Win User

hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen aub?

:)

bobokris, Oct 20, 2023

2. Ik ben nederlandstalig, maar mijn apps op marketplace staan inhet frans. Hoe kan ik dat veranderen?

Mijn apps in de Marketplace staan in het Frans. Ik spreek Nederlands.

Hoe kan ik de taal omzetten van Frans in Nederlands?

Marcel

Marcel Vandegaer, Oct 20, 2023
  3. PDF driver installeren

Als ik de instructie volg voor het installeren van de Microsoft PDF printer krijg ik niet te zien. de PDF driver te zien. Hoe kan dat?

Robvan der Graaf, Oct 20, 2023
  4. hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

hoe kan ik mijn nokia306 weer laten werken geen hardwareID

hoe kan ik mijn nokia306 weer laten werken geen hardwareID

mikegonzalez gonzalez, Oct 20, 2023
Thema:

hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

Loading...
  1. hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11 - Similar Threads - hoe kan totale

2. Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...: Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout : de gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet. Probeer het nog een keer. Als ik daarop klik krijg ik links onderaan twee accounts te zien waarbij de goede...
  3. Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...

in Windows 10 Software and Apps
    Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...: Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout : de gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet. Probeer het nog een keer. Als ik daarop klik krijg ik links onderaan twee accounts te zien waarbij de goede...
  4. Hoe kan ik bluetooth inschakelen

in Windows 10 Gaming
    Hoe kan ik bluetooth inschakelen: Hoe kan ik bluetooth inschakelen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-kan-ik-bluetooth-inschakelen/b1cdb7c4-3c3b-4a2d-964f-1def4172435c
  5. Hoe kan ik bluetooth inschakelen

Hoe kan ik bluetooth inschakelen: Hoe kan ik bluetooth inschakelen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-kan-ik-bluetooth-inschakelen/b1cdb7c4-3c3b-4a2d-964f-1def4172435c
  6. geen geluid, hoe kan ik dat verhelpen bij Spotify?

geen geluid, hoe kan ik dat verhelpen bij Spotify?: Ik kan geen geluid ontvangen in geval van Spotify. **** u mij helpen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/geen-geluid-hoe-kan-ik-dat-verhelpen-bij-spotify/ab7382ac-fd02-4ad2-a7a3-06973561f903
  7. hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

in Windows 10 Gaming
    hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11: als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen...
  8. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  9. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  10. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Gaming