Windows 10: Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen automatisch uit/in schakelen GPU.

Discus and support Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen automatisch uit/in schakelen GPU. in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Goededag,Belangrijk te ontwikkelen:Een die Windows gebruikers op PC energie & hardware levensduur zal besparen.De wens is om automatisch hardware in en... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by JimDijkstra86NL, Oct 7, 2023.

1. Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen automatisch uit/in schakelen GPU.

Goededag,Belangrijk te ontwikkelen:Een die Windows gebruikers op PC energie & hardware levensduur zal besparen.De wens is om automatisch hardware in en uit te schakelen wanneer een als actieve geselecteerde app gestart is.De wens is om automatisch hardware in en uit te schakelen wanneer een als actieve geselecteerde app gestart is. Als mog

:)

JimDijkstra86NL, Oct 7, 2023

2. Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?

Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?

Dit probleem is kort geleden ontstaan. Of dat nou met een update of overstap windows 10 naar windows 11 is gekomen , weet ik niet. het was in ieder geval niet.

Ik heb inmiddels alle instellingen bekeken en uitgeprobeerd.

bovendien heb ik windows foto app voor windows 10 geprobeerd maar dat werk ook niet.

Gerard Schouten1, Oct 7, 2023
  3. hoe zet ik het internet uit en footprints

ik kreeg een mail van suport cetrum maar dat werkte niet wie kan me helpen om het internet en de footprint uit te schakelen

JohnDantuma, Oct 7, 2023
  4. Deirdre W Win User

Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen automatisch uit/in schakelen GPU.

hoe zet ik het internet uit en footprints

Hallo John,

wat bedoel je precies met het internet uitzetten en wat bedoel je met de footprints?

Je zet het internet uit d.m.v de wlan connectie uit te schakelen in de settings / instellingen, ook kun je de data connectie uitschalelen wat je ook in de instellingen doet.

Mocht je dit niet bedoelen; laat het me weten.

Deirdre

Deirdre W, Oct 7, 2023
Thema:

Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen automatisch uit/in schakelen GPU.

Loading...
  1. Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen automatisch uit/in schakelen GPU. - Similar Threads - Houd vrij beschikbaar

2. BitLocker - Automatische Reparatur fehlgeschlagen

in Windows 10 Gaming
    BitLocker - Automatische Reparatur fehlgeschlagen: Neuen Rechner unter Windows11 eingerichtet. Nach Start Outlook Bluecreen und Bitlocker Meldung. Alle Reparaturversuchen schlagen fehl.. Windows Systemdateien liegt wohl unter X:...
  3. BitLocker - Automatische Reparatur fehlgeschlagen

in Windows 10 Software and Apps
    BitLocker - Automatische Reparatur fehlgeschlagen: Neuen Rechner unter Windows11 eingerichtet. Nach Start Outlook Bluecreen und Bitlocker Meldung. Alle Reparaturversuchen schlagen fehl.. Windows Systemdateien liegt wohl unter X:...
  4. Windows Anmelden schliest sich automatisch

in Windows Hello & Lockscreen
    Windows Anmelden schliest sich automatisch: Lieber Support,Wenn ich versuche mich bei Windows anzumelden, schiest sich der anmelde screen automatisch. Auch wenn ich mich versuche mich bei microsoft edge anzumelden schliest sich der tab nachdem ich die email eingegeben habe....
  5. Windows Anmelden schliest sich automatisch

in Windows 10 Gaming
    Windows Anmelden schliest sich automatisch: Lieber Support,Wenn ich versuche mich bei Windows anzumelden, schiest sich der anmelde screen automatisch. Auch wenn ich mich versuche mich bei microsoft edge anzumelden schliest sich der tab nachdem ich die email eingegeben habe....
  6. Windows Anmelden schliest sich automatisch

7. https://jaarverslag.heijmans.nl/Downloads/Heijmans _Jaarverslag_2022_HRS.pdf schrijf uit dit...

in Windows 10 Customization
    https://jaarverslag.heijmans.nl/Downloads/Heijmans _Jaarverslag_2022_HRS.pdf schrijf uit dit...: schrijf uit dit jaarverslag een stuk over het voorraadbeheer of het debiteurenbeheer en over het crediteurenbeheer. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/httpsjaarverslagheijmansnldownloadsheijmansjaarver/801f0d7f-0872-43a9-8e11-8a7717b6c06c
  8. Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen Automatisch schakelen Energie Profielen.

Houd vrij beschikbaar. Verzoek Ontwikkelen Automatisch schakelen Energie Profielen.: Goededag,Belangrijk te ontwikkelen:Een die Windows gebruikers op PC energie zal besparen.*De wens is om automatisch energie profielen te activeren wanneer een als actieve geselecteerde app gestart is.* De wens is om automatisch te schakelen wanneer een als actieve...
  9. Automatischer Update Win 10 Problem

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Automatischer Update Win 10 Problem: Angezeigt wird mir Neuester Stand letzte Überprüfung 26.12.19 Version 1909 vom 17.12.19 Systembuild 18363.535 Seit Ende Dezember 2019 bekomme ich nach der versuchten Suche nach Updates immer die Fehlermeldung, Fehler Letzte Überprüfung 26.12.19, 15:32 Beim...
  10. locatie niet beschikbaar

in Windows 10 Customization
    locatie niet beschikbaar: word document kan ik niet openen. locatie is niet beschikbaar c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens...