Windows 10: How to fix the problem of Skype not starting, I get the window message "The ordinal 345...
Discus and support How to fix the problem of Skype not starting, I get the window message "The ordinal 345... in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Hi All, My name is Steve and I'm having problems starting/using Skype, I am using the latest version and my OS is Windows 10 Could someone give me... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by StephenArlaud1, Sep 7, 2020.
Thema:
How to fix the problem of Skype not starting, I get the window message "The ordinal 345...
Loading...
-
How to fix the problem of Skype not starting, I get the window message "The ordinal 345... - Similar Threads - fix problem Skype
-
How do I Fix Start Up Message
in Windows 10 GamingHow do I Fix Start Up Message: 1 - Checking Media Presence.....2 - Media Present.....3 - Start PXE over IPv4 <--- Lasts about 30 seconds then switched to next line 4 - Start PXE over IPv6 <--- Last another 30 seconds then boots Which takes foreverChecked BIOS Mode -> LegacyBIOS Version/Date -> Hewlett -... -
How do I Fix Start Up Message
in Windows 10 Software and AppsHow do I Fix Start Up Message: 1 - Checking Media Presence.....2 - Media Present.....3 - Start PXE over IPv4 <--- Lasts about 30 seconds then switched to next line 4 - Start PXE over IPv6 <--- Last another 30 seconds then boots Which takes foreverChecked BIOS Mode -> LegacyBIOS Version/Date -> Hewlett -... -
Windows 10: Não foi possivel localizar número ordinal 345 Call Of Duty
in Windows 10 GamingWindows 10: Não foi possivel localizar número ordinal 345 Call Of Duty: Quando tento abrir o jogo, o windows mw wnvia essa mensagem, ja tentei fazer o SFC Scam mas nao resolveu. Não quero desistalar o jogo, ja atualizaei a versão do jogo, reparei, maas continua o erro;... -
in Windows 10 Software and AppsWindows 10: Não foi possivel localizar número ordinal 345 Call Of Duty: Quando tento abrir o jogo, o windows mw wnvia essa mensagem, ja tentei fazer o SFC Scam mas nao resolveu. Não quero desistalar o jogo, ja atualizaei a versão do jogo, reparei, maas continua o erro;... -
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingWindows 10: Não foi possivel localizar número ordinal 345 Call Of Duty: Quando tento abrir o jogo, o windows mw wnvia essa mensagem, ja tentei fazer o SFC Scam mas nao resolveu. Não quero desistalar o jogo, ja atualizaei a versão do jogo, reparei, maas continua o erro;... -
Não foi possivel localizar número ordinal 345
in Windows 10 Network and SharingNão foi possivel localizar número ordinal 345: toda vez que tento abrir um arquivo de texto aparece esse erro quando tento abrir o paint aparece esse erroe toda vez que tento fazer um SFC /scannow obtenho acesso negado, mesmo estando em uma conta de administrador com plenas permissõese tenho que executar o prompt de... -
in Windows 10 GamingNão foi possivel localizar número ordinal 345: toda vez que tento abrir um arquivo de texto aparece esse erro quando tento abrir o paint aparece esse erroe toda vez que tento fazer um SFC /scannow obtenho acesso negado, mesmo estando em uma conta de administrador com plenas permissõese tenho que executar o prompt de... -
in Windows 10 Software and AppsNão foi possivel localizar número ordinal 345: toda vez que tento abrir um arquivo de texto aparece esse erro quando tento abrir o paint aparece esse erroe toda vez que tento fazer um SFC /scannow obtenho acesso negado, mesmo estando em uma conta de administrador com plenas permissõese tenho que executar o prompt de... -
Teams not starting, I get the window message "The ordinal 345 could not be located in the...
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingTeams not starting, I get the window message "The ordinal 345 could not be located in the...: Hi, My name is Daniel and I am facing an issue when I try to start my Teams desktop app in Windows 10 Error message is: The ordinal 345 could not be located in the dynamic link library C:\Users\yaodi.NORTHAMERICA\AppData\Local\Microsoft\Teams\current\Teams.exe...