Windows 10: hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret

Discus and support hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret in Windows 10 Gaming to solve the problem; hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Ib Haugaard Sørensen, Jan 19, 2025.

1. hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret

hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret

:)

Ib Haugaard Sørensen, Jan 19, 2025
  2. Trashmus Win User

Minecraft

Det er ikke min Minecraft konto som har et problem, det er min MICROSOFT konto - det siger minecraft supporten.

Så hvordan får jeg MICROSOFT til at rette fejlen ?

Trashmus, Jan 19, 2025
  3. Får ikke reparert enhet som er koblet til familiesikkerhet

Dialogboksen som vises i Edge gjennom å følge aka.ms/familyverify fungerer ikke. Etter å ha tastet inn korrekt kode går den i hvitt hver gang (kommer ikke lenger).

Jeg har fulgt alle 5 steg som Microsoft har anbefalt å prøve for p løse dette i tillegg til også ha oppgradert grafikk driver. Dette blir inkluderer både restarter, Windows update, sjekke at alle tillatelser og ting er på stell gjennom familisafity app.

Det siste steget er å fjerne barnet fra familiegruppen og legge til på nytt. Problemet er at jeg får ikke lov til å fjerne barnet fordi det står at det bare er den forelderen som har lagt til barnet som får lov til å fjerne medlemmet. Det er bare det at det er nettop meg som har lagt til medlemmet, men lar meg like vel ikke. Moren har dobbeltsjekket og hun har ikke vedkommende barn som medlem på sin app når hun ligger inn. Bare jeg, men blir altså ikke trodd av Microsoft.

Jeg forsøkte deretter å fjerne meg selv som arrangør, men det går heller ikke ("Noe gikk galt". Kan ikke fjerne.... Fra familiegruppen akkurat nå. Oppdater eller vent, og prøv igjen på nytt.).

Begynner å bli litt rådvill nå.

*** Moved from Windows / Windows 11 / Accounts, profiles, and sign-in ***

Jens Kristian Nicolaysen, Jan 19, 2025
  4. hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret

Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Jan 19, 2025
Thema:

hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret

Loading...
  1. hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret - Similar Threads - hvordan aktiverer man

2. Hvordan skifter man farve?!

in Windows 10 Gaming
    Hvordan skifter man farve?!: Har lige fået ny PC med Windows 11, men kan ikke skifte den der lyserøde farve. Hvordan gør man det?! Kan godt skifte proceslinjens farve, når "tilstanden" er mørk. Men den lyserøde bliver ved med at være der....
  3. Hvordan skifter man farve?!

in Windows 10 Software and Apps
    Hvordan skifter man farve?!: Har lige fået ny PC med Windows 11, men kan ikke skifte den der lyserøde farve. Hvordan gør man det?! Kan godt skifte proceslinjens farve, når "tilstanden" er mørk. Men den lyserøde bliver ved med at være der....
  4. Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....

in Windows 10 Gaming
    Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?...
  5. Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....

Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?...
  6. Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....

in Windows 10 Drivers and Hardware
  7. hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret

hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret: hvordan aktiverer man makroer som microsoft har blokeret https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvordan-aktiverer-man-makroer-som-microsoft-har/3cb1b6ab-3e9d-497d-9e2b-3ec9049372c9
  8. Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....

in Windows 10 Gaming
    Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....: w it happened again. It is a question of identity thief. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvad-kan-man-g%C3%B8re-med-idenditets-tyverijeg/79cb8782-35dd-46aa-b356-561a223c754c
  9. Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....

Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....: w it happened again. It is a question of identity thief. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvad-kan-man-g%C3%B8re-med-idenditets-tyverijeg/79cb8782-35dd-46aa-b356-561a223c754c
  10. slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...

in Windows 10 Installation and Upgrade
    slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...: slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil installere en driver?? kan jeg få en forklring, mange tak...