Windows 10: Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?
Discus and support Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper? in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.Computeren bliver kun... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Maibritt S.Andersen, May 11, 2022.
Thema:
Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?
Loading...
-
Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper? - Similar Threads - Hvordan scanner jeg
-
Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?
in Windows 10 Software and AppsJeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b -
Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?
in Windows 10 Installation and UpgradeJeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b -
in Windows 10 GamingJeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b -
Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...
in Windows 10 Software and AppsJeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...: Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan det lade sig gøre?. Jeg har produktnøglen. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-f%C3%A5et-ny-pc-og-derfor-vil-jeg-gerne/130dd103-1901-41c3-9250-ef4693f69477 -
Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?
in Windows 10 GamingHvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB... -
Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?
in Windows 10 Software and AppsHvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB... -
in Windows 10 GamingHvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?: Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.Computeren bliver kun benyttet af mig.Hvordan kan jeg gendanne filerne og reparere harddisken?Computeren foreslår det i 'meddelelser'. Men når jeg... -
in Windows 10 Software and AppsHvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?: Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.Computeren bliver kun benyttet af mig.Hvordan kan jeg gendanne filerne og reparere harddisken?Computeren foreslår det i 'meddelelser'. Men når jeg... -
egenskaber for mapper
in Windows 10 Customizationegenskaber for mapper: Hej Jeg mangler faner på mine mapper feks. den hvor jeg skifter ikon ja jeg kan ikke huske hvad den hedder det har manglet længe har også ringet til jer men de opgav efter 3 timer har i en løsning p.s. det mangler på alle drev [ATTACH] Venlig hilsen Kjeld Jensen...