Windows 10: Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

Discus and support Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Noa Römer, Dec 27, 2024.

1. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor het hele scherm gewoon dichtvalt van instellingen. Momenteel heb ik enkel mijn vingerafdruk ingesteld maar ik zou graag ook terug mijn pincode kunnen ingeven.

:)

Noa Römer, Dec 27, 2024

2. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Nee, dat is het probleem, ik probeer iedere keer mijn hotmailadres als hoofdmail weer in te stellen, want daar hoort mijn wachtwoord bij en dat lukt niet. De laatste kreeg ik een antwoord dat het 48 uur zou duren, voordat het gewijzigd zou worden. En ik wil graag mijn gebruikte pincode weer gebruiken anders moet ik dat ook weer veranderen op mijn laptop en ik hou niet van veranderingen....

karelsepetersen, Dec 27, 2024
  3. Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.

Ik meld me altijd op mijn laptop aan met mijn vingerafdruk. Deze ochtend werkte alles nog perfect, maar plots is er een pincode vereist.

Nu is er ooit wel een pincode ingesteld, maar die weet ik dus niet meer. Ik heb dan geklikt op ´Ik ben mijn pincode vergeten´ en ik heb me op mijn Microsoftaccount aangemeld. Dit is gelukt, maar mij beveiligingsgegevens klopten niet meer.

Via mijn gsm heb ik mijn beveiligingsgegevens aangepast. Mijn aanvraag is ´in behandeling´. Nu lees ik dat deze pas over een maand actief zullen zijn? Heb ik dan geen enkele andere mogelijkheid om mijn laptop de komende maand te gebruiken?

inehanssens, Dec 27, 2024
  4. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

locatie niet beschikbaar

word document kan ik niet openen.

locatie is niet beschikbaar

c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens opnieuw. als de locatie zich in het netwerk
    bevindt, zorg er dan voor dat u met het netwerk of internet bent verbonden, en probeer het vervolgens opnieuw. als ook dan de locatie niet kan worden gevonden, is die mogelijk verplaatst of verwijderd.

mijn scherm is zwart.

elke keer als ik mijn opdracht van school wil openen komt er elke keer deze melding te staan document va word kan ik ook niet openen. er komt dan te staan word reageert niet.

help wat moet ik nu doen

WobbienaJanssen, Dec 27, 2024
Thema:

Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

Loading...
  1. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen... - Similar Threads - ben pincode van

2. mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk

in Windows 10 Gaming
    mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk: mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn in druk en dat is heel iritand omdat ik dan mijn geluid wil aanpassen moet ik fn f3 druken en ik wil graag weten hoe ik dit fix. ik heb een dell latitude 3140 en ik vond een andere post die ik heb geprobeerd maar die...
  3. mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk

in Windows 10 Software and Apps
    mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk: mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn in druk en dat is heel iritand omdat ik dan mijn geluid wil aanpassen moet ik fn f3 druken en ik wil graag weten hoe ik dit fix. ik heb een dell latitude 3140 en ik vond een andere post die ik heb geprobeerd maar die...
  4. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor...
  5. Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.

Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.: Kun je me helpen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-ben-een-bedrijf-voor-mezelf-begonnen-en-ik-wil/66a73abc-0f7f-4062-9596-10c91c9ce606
  6. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  7. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  8. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Gaming
  9. ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...: Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan:Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan: UYou have 7 undelivered mail clustered on your cloud due to low email storage capacity detected. awaiting your action...
  10. Hallo ik moet een bitlocker herstel sleutel invoeren om mijn computer in te komen maar ik...

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Hallo ik moet een bitlocker herstel sleutel invoeren om mijn computer in te komen maar ik...: Hallo ik moet een bitlocker herstel sleutel invoeren om mijn computer in te komen maar ik weet niet hoe dat moet https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hallo-ik-moet-een-bitlocker-herstel-sleutel/05bf8ef3-43ce-43a1-b51f-61a15fe1e05b