Windows 10: Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.

Discus and support Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken. in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Kun je me helpen... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Manuel Srivastava, Oct 2, 2024.

1. Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.

Kun je me helpen

:)

Manuel Srivastava, Oct 2, 2024
  2. AsterT1 Win User

Ik heb een probleem

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hallo PandaBeer_20,

Ik ben Aster, een onafhankelijke adviseur en ik ben hier om u te helpen met uw probleem.

Mag ik weten of er een foutmelding wordt weergegeven aan u?

Bedankt.

AsterT1, Oct 2, 2024
  3. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hoi josse,

Ik ben Dyari. Bedankt voor het bereiken van contact. Ik help u hier graag bij.

De laatste tijd is het inschakelen van Geheugenintegriteit een veelvoorkomend probleem. Toont het incompatibele stuurprogramma's? Wilt u alstublieft een screenshot maken van het gedeelte Geheugenintegriteit op uw Windows Defender en deze terugplaatsen?

Bedankt.

DYARIBARHAM, Oct 2, 2024
  4. Ni Hao1 Win User

Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.

Windows 11 na een tijdje geen wifi netwerken meer

1. Op een Asus ROG Strix G7131C laptop met Windows 11. Als ik de laptop opstart, werkt alles naar behoren. Zolang ik blijf werken is alles OK, maar als ik een tijdje niet op de laptop zit en ik kom terug dan heb ik opeens geen wifi netwerk meer. Ik kan niet eens een netwerk selecteren want er zijn geen wifi netwerken meer gevonden. Pas na een volledige herstart is alles weer in orde.
    2. Ik heb contact gezocht met ASUS en deze gaven mij een link voor een nieuwe wifi driver. Deze geïnstalleerd maar hetzelfde probleem helaas; vervolgens werd mij geadviseerd Windows opnieuw te installeren maar dat is natuurlijk een nö-go optie.
    3. Het probleem deed zich het eerst na de laatste recente Windows update voor.
    4. Een ander iets is, dat na een netwerk reset de pc opnieuw wordt opgestart hetgeen vervelend en irritant is; je moet toch gewoon de netwerk sockets en drivers kunnen herstarten zonder complete herstart

Ni Hao1, Oct 2, 2024
Thema:

Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.

Loading...
  1. Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken. - Similar Threads - ben een bedrijf

2. Hoe verwijder ik een lege pagina in word

in Windows 10 Gaming
    Hoe verwijder ik een lege pagina in word: ik heb per ongeluk opeens een lege pagina aan het begin van mijn document die ik weg wil hebben. Hoe doe ik dit? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-verwijder-ik-een-lege-pagina-in-word/53176c5a-5e54-41bb-bfe6-aad39a840ee6
  3. Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...: Ik kreeg e-mail dat mijn computer besmet is van Microsoft support , ik vind het verdacht dat ze me aanspreken met mijn e-mail adres en niet met mijn voornaam of familienaam , mijn computer zou besmet zijn met trojan horse en spy ware .. ik denk van niet … maar wens toch uw...
  4. Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...

in Windows 10 Gaming
    Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...: Ik kreeg e-mail dat mijn computer besmet is van Microsoft support , ik vind het verdacht dat ze me aanspreken met mijn e-mail adres en niet met mijn voornaam of familienaam , mijn computer zou besmet zijn met trojan horse en spy ware .. ik denk van niet … maar wens toch uw...
  5. Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...

in Windows 10 Software and Apps
  6. Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.

in Windows 10 Gaming
    Ik ben een bedrijf voor mezelf begonnen en ik wil graag een werkaccount aanmaken.: Kun je me helpen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-ben-een-bedrijf-voor-mezelf-begonnen-en-ik-wil/66a73abc-0f7f-4062-9596-10c91c9ce606
  7. ik wil een medewerker spreken

in Windows 10 Gaming
    ik wil een medewerker spreken: ik heb bitlocker nooit geinstalleerd of geactiveerd. Nu blokt bitlocker het starten van windows.Ik kan ook windows niet opnieuw installeren. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-wil-een-medewerker-spreken/91f2d807-e2ed-4289-8bf1-80a8102cc6e6
  8. ik wil een medewerker spreken

in Windows 10 Software and Apps
    ik wil een medewerker spreken: ik heb bitlocker nooit geinstalleerd of geactiveerd. Nu blokt bitlocker het starten van windows.Ik kan ook windows niet opnieuw installeren. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-wil-een-medewerker-spreken/91f2d807-e2ed-4289-8bf1-80a8102cc6e6
  9. Ik heb een probleem

in Windows 10 Gaming
    Ik heb een probleem: Ik probeer aan te melden maar het lukt niet op minecraft op de PlayStation https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-heb-een-probleem/75d15bea-f246-4ae6-8c81-c5f23028b0a8
  10. Ik wil een watermerk maken met VOID

in Windows 10 Network and Sharing
    Ik wil een watermerk maken met VOID: Hoe maak een extra watermerk? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-wil-een-watermerk-maken-met-void/16be0473-e8e9-41b6-b4da-445f0b1f9e81