Windows 10: ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...
Discus and support ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop... in AntiVirus, Firewalls and System Security to solve the problem; Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan:Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32... Discussion in 'AntiVirus, Firewalls and System Security' started by gerdaschiedam, Jun 28, 2021.
Thema:
ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...
Loading...
-
ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop... - Similar Threads - heb van verschillende
-
ik heb problemen met de print spoolen
in Windows 10 Gamingik heb problemen met de print spoolen: hallo ik heb problemen met de print spoolen die van zelf stop en ik heb op Automatisch staat maar als nog stop die vanzelf en kan ik niet printen en moet handmatig aanzetten kunnen helpen zodat niet meer vanzelf stop bedank voor je hulp... -
ik heb problemen met de print spoolen
in Windows 10 Software and Appsik heb problemen met de print spoolen: hallo ik heb problemen met de print spoolen die van zelf stop en ik heb op Automatisch staat maar als nog stop die vanzelf en kan ik niet printen en moet handmatig aanzetten kunnen helpen zodat niet meer vanzelf stop bedank voor je hulp... -
Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...
in Windows 10 Software and AppsIk ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor... -
Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...
in Windows 10 GamingIk ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor... -
Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...
in Windows 10 GamingIk krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van... -
Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...
in Windows 10 Software and AppsIk krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van... -
Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...
in Windows 10 Software and AppsHoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn.... -
Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...
in AntiVirus, Firewalls and System SecurityHoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn.... -
in Windows 10 GamingHoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....