Windows 10: ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...

Discus and support ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop... in AntiVirus, Firewalls and System Security to solve the problem; Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan:Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32... Discussion in 'AntiVirus, Firewalls and System Security' started by gerdaschiedam, Jun 28, 2021.

1. ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...

Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan:Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan: UYou have 7 undelivered mail clustered on your cloud due to low email storage capacity detected. awaiting your action to be delivered to you.This may also cause the account to be disabled if ignored.Berichten > InboxMicrosoft Administration TeamC 2021 security servicesNotice : If this email was sent to you in your Junk or Spam folderplease mark it as not spam due to our new security update. UAan: UYou have 7 undelivered mail clust

:)

gerdaschiedam, Jun 28, 2021

2. Nummer verwijderd op verzoek van copyright-eigenaar?

Dus ik heb 2 nummers staan op mijn telefoon waarbij als ik erop klik staat "we kunnen dit niet afspelen; dit is verwijderd op verzoek van de copyright-eigenaar" maar ik heb die nummers gewoon in de store gekocht. Plus, op mijn PC werkt het wel. Het gaat
    om de nummers; Juicy Wiggle van Redfoo. En Where the Sun Goes (feat. Stevie wonder) ook van redfoo. Wat is hier aan de hand?

Lysander Trines, Jun 28, 2021
  3. Jmpi Win User
    Error Code 0x80072742-0x20000 Unable to Reset Windows 10

beste,

na een automatische update van Windows10 kreeg ik te pas en te onpas blauwe schermen.

ik kan het veelvoud van foutmeldingen op die blauwe schermen niet meer bijhouden.

mijn laptop is heel recent nog net geen jaar oud (een ASUS R752L met een SSD harde schijf)

de windows versie is een upgrade van de basis versie windows op deze laptop en is nu een

Windows10Home versie 1511 build 10586.633

en zoals ik hierboven reeds heb gemeld is er na een automatische update van windows

het fenomeen van de blauwe schermen ontstaan.

het gaat zelfs zover dat ik nu ook problemen krijg met "microsoft outlook" waardoor ik

enkel nog mail kan verzenden, maar niet meer ontvangen.

na wat te googelen stel ik vast dat dit probleem ook met die blauwe schermen te maken heeft.

heeft iemand ervaring met dit probleem en indien er een oplossing is, hoor ik het graag.

dank bij voorbaat.

4. ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...

I probleem met einstalletje van een programma

ikIk wil het programma unity installeren.

Nkrijg ik van eWindows 19 allemaal meldingen dat hij het niet toont en ik heb een nieuw project aanmaak en geeft hij problemen ik hij slaat hen wel op maar als ik hem met de legende krijg ik allemaal me l dingen

.wie kan me helpen?ik wil er graag mee aan de gsgang

LuiteBruinink, Jun 28, 2021
Thema:

ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...

Loading...
  1. ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop... - Similar Threads - heb van verschillende

2. ik heb problemen met de print spoolen

in Windows 10 Gaming
    ik heb problemen met de print spoolen: hallo ik heb problemen met de print spoolen die van zelf stop en ik heb op Automatisch staat maar als nog stop die vanzelf en kan ik niet printen en moet handmatig aanzetten kunnen helpen zodat niet meer vanzelf stop bedank voor je hulp...
  3. ik heb problemen met de print spoolen

in Windows 10 Software and Apps
    ik heb problemen met de print spoolen: hallo ik heb problemen met de print spoolen die van zelf stop en ik heb op Automatisch staat maar als nog stop die vanzelf en kan ik niet printen en moet handmatig aanzetten kunnen helpen zodat niet meer vanzelf stop bedank voor je hulp...
  4. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor...
  5. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

in Windows 10 Gaming
    Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor...
  6. Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van...
  7. Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van...
  8. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  9. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  10. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Gaming