Windows 10: Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

Discus and support Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Naus_394, Nov 25, 2023.

1. Naus_394 Win User

Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van foutenrapportC:\DOCUME~1\Admin\LOCALS~1\Temp\WERed2a.dir00\Mini103005-08.dmpC:\DOCUME~1\Admin\LOCALS~1\Temp\WERed2a.dir00\sysdata.xmlThanks to everyone who will respond :

:)

Naus_394, Nov 25, 2023

2. Fout Code 0x85050041

Ik krijg Het fout bericht als In mijn brievenbus op Synchroniseren heb Gedrukt wat voorheen Altijd van Zelf gebeurde DAT de mail van Zelf Binnen kwamen.

P.J.Kruidenier, Nov 25, 2023
  3. Hallo, ik krijg fot 0x8007042B-0x4000D

Hallo mensen

Na het updaten (helemaal aan het einde van Üpdate wordt uitgevoerd" op (85%) krijg ik de mededeling

"Uw vorige versie Windows herstellen", dus de update is niet geeffectueerd

Ik heb al Eset Nod32 verwijderd en Windows Defender geprobeerd uit te schakelen, maar Windows start tijdens het installeren een paar maal op i.v.m. de instellingen van het Beeldscherm, en dan wordt meteen Defender
    weer geheel of gedeeltelijk hersteld

Wat kan ik doen om de update goed te laten uitvoeren.

Met vriendelijke groet

Wil Filarski-Waaijer, Nov 25, 2023
  4. bobokris Win User

Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...

In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.

Kan er iemand helpen aub?

bobokris, Nov 25, 2023
Thema:

Loading...
  1. Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als... - Similar Threads - krijg meerdere keren

2. Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...: Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout : de gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet. Probeer het nog een keer. Als ik daarop klik krijg ik links onderaan twee accounts te zien waarbij de goede...
  3. Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...

in Windows 10 Software and Apps
    Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout :de gebruikersnaam of...: Ik krijg een verkeerde account te zien bij het opstarten met de fout : de gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet. Probeer het nog een keer. Als ik daarop klik krijg ik links onderaan twee accounts te zien waarbij de goede...
  4. als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...

in Windows 10 Gaming
    als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...: als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde onderwerpen heeft beperkt, is er een manier om dit te kunnen laten weg halen?...
  5. als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...

als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde...: als ik mijn windows beveiliging opstart zegt het dat een IT-beheerder toegang tot bepaalde onderwerpen heeft beperkt, is er een manier om dit te kunnen laten weg halen?...
  6. Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van...
  7. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  8. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  9. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Gaming
  10. ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...: Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan:Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan: UYou have 7 undelivered mail clustered on your cloud due to low email storage capacity detected. awaiting your action...