Windows 10: ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?

Discus and support ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; mijn exyerne monitor geeft beeld maar geen klank... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by WillyVerhaegen, Feb 10, 2022.

1. ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?

mijn exyerne monitor geeft beeld maar geen klank

:)

WillyVerhaegen, Feb 10, 2022

2. hoe kan ik mijn nokia306 weer laten werken geen hardwareID

hoe kan ik mijn nokia306 weer laten werken geen hardwareID

mikegonzalez gonzalez, Feb 10, 2022
  3. jdd69 Win User
    in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel

Het lukt me maar niet om windows mail aan de praat te krijgen;

verzenden van mail lukt wel ; ontvangen niet;

blijft aangeven dat er nog geen mail is, terwijl deze er wel moet zijn.

ik heb geprobeerd om synchronisatie aan te zetten , maar deze is niet beschikbaar ???

ik ben ingelogd als administrator

hoe krijg ik mijn mail - account volledig actief?

jdd69, Feb 10, 2022
  4. SefWeber Win User

ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?

hoe krijg ik mijn activatie code voor mijn htc hd7

Hallo heb een htc hd 7 met windows 7.8 maar ben mijn activatie code kwijt hoe kan ik een nieuwe krijgen

SefWeber, Feb 10, 2022
Thema:

ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?

Loading...
  1. ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ? - Similar Threads - krijg wel beeld

2. Ik krijg geen beveiligingsupdates

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg geen beveiligingsupdates: Ik krijg geen beveiligingsupdates. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-krijg-geen-beveiligingsupdates/4a2ac4b3-6a8f-460a-8dec-068e97351ae9
  3. Ik krijg geen beveiligingsupdates

in Windows 10 Software and Apps
    Ik krijg geen beveiligingsupdates: Ik krijg geen beveiligingsupdates. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-krijg-geen-beveiligingsupdates/4a2ac4b3-6a8f-460a-8dec-068e97351ae9
  4. Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

in Windows 10 Gaming
    Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?: Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt. Gebeurt wel vaker en dan opeens staat ie er weer maar nu duurt het erg lang...
  5. Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

in Windows 10 Software and Apps
    Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?: Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt. Gebeurt wel vaker en dan opeens staat ie er weer maar nu duurt het erg lang...
  6. Ik krijg mijn account niet gedeblokkeerd met de zelfhulp.

in User Accounts and Family Safety
    Ik krijg mijn account niet gedeblokkeerd met de zelfhulp.: Dit is een erg belangrijk account want alles is hier aan gekoppeld. Wat kan ik nu in godsnaam nog doen om toegang te krijgen. Ik vind dit echt een no go, want kan jullie nergens bereiken Het gaat om *** Email address is removed for privacy *** heb inmiddels al geld verloren,...
  7. Ik krijg mijn account niet gedeblokkeerd met de zelfhulp.

in Windows 10 Gaming
    Ik krijg mijn account niet gedeblokkeerd met de zelfhulp.: Dit is een erg belangrijk account want alles is hier aan gekoppeld. Wat kan ik nu in godsnaam nog doen om toegang te krijgen. Ik vind dit echt een no go, want kan jullie nergens bereiken Het gaat om *** Email address is removed for privacy *** heb inmiddels al geld verloren,...
  8. ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?

in Windows 10 Gaming
    ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?: mijn exyerne monitor geeft beeld maar geen klank https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-krijg-wel-beeld-maar-geen-klank-op-mijn-externe/1fccac69-fad6-4ef2-ad41-d28d71e8c68c
  9. ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?

in Windows 10 Drivers and Hardware
    ik krijg wel beeld maar geen klank op mijn externe monitor . Hoe instellen ?: mijn exyerne monitor geeft beeld maar geen klank https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-krijg-wel-beeld-maar-geen-klank-op-mijn-externe/1fccac69-fad6-4ef2-ad41-d28d71e8c68c
  10. Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer: How do I find my VAIO-serienumber? greetings Dinny *** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-vind-ik-mijn-vaio-serienummer/e6242234-1f38-412d-8070-f4a361a2c011