Windows 10: Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden...

Discus and support Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Hej Community,Jeg kan desværre ikke installere programmer på min Windows 11 pc. Hver gang jeg prøver, kommer der et vindue op, hvor jeg skal skrive min... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Nynne Rievers, Jun 7, 2025 at 4:02 AM.

1. Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden...

Hej Community,Jeg kan desværre ikke installere programmer på min Windows 11 pc. Hver gang jeg prøver, kommer der et vindue op, hvor jeg skal skrive min adgangskode. Hver gang jeg skriver min kode, får jeg at vide at koden er forkert. Jeg logger ind på pc'en med pinkode. Den bliver ikke accepteret i det vindue hvor jeg skal skrive en kode for at få lov at installere et program. Jeg har netop skiftet kode til Microsoft. Den vil heller ikke godtages, når jeg vil installere et program. Kan man deaktivere at man skal bruge kode for at få lov at installere et program? Eller er der et sted man kan nu

:)

Nynne Rievers, Jun 7, 2025 at 4:02 AM

2. Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

3. Petch[DK] Win User
    Win10 auto starter programmer

Hey...

Efter en update (jeg er ikke 100% på hvornår) er min pc begyndt at åbne programmer "automatisk".

I stedet for at lukke alle programmer når jeg beder pc'en om at lukke så gemmer den hvad programmer der er åbne og når man så starter igen så starter de alle sammen.

Jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg slå den funktion fra. På en måde er det fedt nok, men ofte vil jeg bare gerne kunne trykke på sluk knappen og så skal windows lukke alt ned.

Så hvis jeg gerne vil kunne lukke min pc med et tryk på en knap hvordan gør jeg så det nu?

Jeg aner ikke hvad denne funktion heder (hverken på dansk eller på engelsk)

Andre på da have haft samme problem, så hvis jeg vidste hvad jeg søgte efter så ville jeg sikkert hurtigt kunne finde ud af hvordan jeg ændre det.

Tak for hjælpen.

4. Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Anni Clausen, Jun 7, 2025 at 4:13 AM
Thema:

Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden...

Loading...
  1. Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden... - Similar Threads - Installation programmer på

2. Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden...

in Windows 10 Gaming
    Installation af programmer på min Windows 11 pc fejler, da jeg får at vide at adgangskoden...: Hej Community,Jeg kan desværre ikke installere programmer på min Windows 11 pc. Hver gang jeg prøver, kommer der et vindue op, hvor jeg skal skrive min adgangskode. Hver gang jeg skriver min kode, får jeg at vide at koden er forkert. Jeg logger ind på pc'en med pinkode. Den...
  3. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  4. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Software and Apps
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  5. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Gaming
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  6. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  7. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  8. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  9. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  10. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...