Windows 10: installere en ikke bekræftet Microsoft app
Discus and support installere en ikke bekræftet Microsoft app in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg kører Windows 10 og kan ikke installere en app fra Norton.Min PC er ikke i S-tilstand, men når jeg går ind Apps indstillinger, kan jeg ikke vælge... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Balleby, Feb 1, 2025.
Thema:
installere en ikke bekræftet Microsoft app
Loading...
-
installere en ikke bekræftet Microsoft app - Similar Threads - installere ikke bekræftet
-
Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...
in Windows 10 Software and AppsJeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...: Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan det lade sig gøre?. Jeg har produktnøglen. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-f%C3%A5et-ny-pc-og-derfor-vil-jeg-gerne/130dd103-1901-41c3-9250-ef4693f69477 -
installere en ikke bekræftet Microsoft app
in Windows 10 Gaminginstallere en ikke bekræftet Microsoft app: Jeg kører Windows 10 og kan ikke installere en app fra Norton.Min PC er ikke i S-tilstand, men når jeg går ind Apps indstillinger, kan jeg ikke vælge en hvilken som helst app.Kan nogen hjælpe?P.S. vedr. Sub-Topics: kan ikke vælges noget, der passer... -
En driver kan ikke indlæses på denne enhed
in Windows 10 GamingEn driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette... -
En driver kan ikke indlæses på denne enhed
in Windows 10 Software and AppsEn driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette... -
problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...
in Windows 10 Drivers and Hardwareproblemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen... -
problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...
in Windows 10 Gamingproblemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen... -
no puedo instalar apps en microsoft store
in Windows 10 Gamingno puedo instalar apps en microsoft store: hola, tengo un problema, cuando quiero instalar alguna app por microsoft store, me aparece el mensaje que esta en la imagen adjunta. ya probe con desinstalar e instalar la store y con wsreset.exe y no funciona, alguien sabe que puedo hacer?el mensaje que me aparece es: Try... -
no puedo instalar apps en microsoft store
in Windows 10 Software and Appsno puedo instalar apps en microsoft store: hola, tengo un problema, cuando quiero instalar alguna app por microsoft store, me aparece el mensaje que esta en la imagen adjunta. ya probe con desinstalar e instalar la store y con wsreset.exe y no funciona, alguien sabe que puedo hacer?el mensaje que me aparece es: Try... -
Genstart virker ikke.
in Windows 10 Installation and UpgradeGenstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...