Windows 10: installere en ikke bekræftet Microsoft app

Discus and support installere en ikke bekræftet Microsoft app in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jeg kører Windows 10 og kan ikke installere en app fra Norton.Min PC er ikke i S-tilstand, men når jeg går ind Apps indstillinger, kan jeg ikke vælge... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Balleby, Feb 1, 2025.

1. Balleby Win User

installere en ikke bekræftet Microsoft app

Jeg kører Windows 10 og kan ikke installere en app fra Norton.Min PC er ikke i S-tilstand, men når jeg går ind Apps indstillinger, kan jeg ikke vælge en hvilken som helst app.Kan nogen hjælpe?P.S. vedr. Sub-Topics: kan ikke vælges noget, der passer

:)

Balleby, Feb 1, 2025
  2. muruganT Win User

start menu virker ikke

Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding

Programmet kan ikke starte fordi AppVlsSubsystems32.dll mangler på datamaskinen. prøv å installereprogrammet på nytt for å rette opp dette problemet .

, kan dere hjelpe meg å løse denne problem ??

Jeg får heller ikke oppdatere eller installere windows på nytt .

mvh : Murugan

muruganT, Feb 1, 2025
  3. start menu virker ikke

Takk for at du oppgir flere detaljer om problemet. Du trenger kanskje .NET Framework 3.5 for å kjøre en app i Windows 10, Windows 8.1 og Windows 8.

Vennligst gjør følgende

Metode 1: Aktivere .NET Framework 3.5 i Kontrollpanel

Du kan aktivere .NET Framework 3.5 via Windows Kontrollpanel. Dette alternativet krever en Internett-tilkobling.

Trykk Windows-tasten Skjermbilde av Windows-tasten logo. på tastaturet, skriv inn "Windows-funksjoner", og trykk Enter. Dialogboksen Aktiver eller deaktiver Windows-funksjoner vises.

Merk av for .NET Framework 3.5 (inkluderer .NET 2.0 og 3.0), velg OK og start datamaskinen på nytt hvis du blir bedt om det.

Du trenger ikke å velge de underordnede elementene for Windows Communication Foundation (WCF) HTTP-aktivering og Windows Communication Foundation (WCF) ikke-HTTP-aktivering med mindre du er utvikler eller serveradministrator som krever denne funksjonaliteten.

Metode 2:

Hvis du ikke kan aktivere den fra kontrollpanelet. Du kan installere .NET Framework frakoblet, fra installasjonsmediet for Windows 10.

Sett inn CDen eller koble til USB-en hvis du bruker USB til installasjon.

Åpne den forhøyede ledeteksten ved å skrive cmd i Start-menyen, høyreklikk velg Kjør som administrator.

Kopier lim inn i ledeteksten.

Dism /online /enable-feature /featurename:NetFX3 /All /Sourceinstallere en ikke bekræftet Microsoft app :D:\sources\sxs /LimitAccess

Merk: Kilde: D: \ betyr i mitt tilfelle Windows 8 USB Setup er på stasjon D: \.

Endre den til gjeldende stasjonsbokstav du installerer Windows fra USB eller CD.

Installasjonen vil ta noen minutter å fullføre.

Vent til operasjonsmeldingen er fullført, og lukk deretter kommandovinduet.

Start datamaskinen på nytt og kontroller om du får den samme feilmeldingen.

Hold meg oppdatert. takk.

JocelynYbanez, Feb 1, 2025
  4. installere en ikke bekræftet Microsoft app

WINDOWS 10 MICROSOFT PHOTO APP

Hello,

Welcome to Microsoft Community.

The Photos app brings together pictures from all your devices using OneDrive, so that you can browse them by date, album or folder. It also automatically enhances photos, and creates albums for you, to showcase your best shots.

I suggest you to follow the methods below and check if it helps:

Method 1:

I suggest you to change the Default apps in the setting app and verify the result. You may follow the steps in the below:

• Go to settings and system.
    • Click on Default Apps and select the appropriately.

Method 2:

I suggest you to reinstall Photo app using the PowerShell command
    and reinstall using the Windows store. Follow the below steps.

• Open the Start menu, type Windows PowerShell in the search bar.
    • Right click on the Windows PowerShell and select Run as administrator.
    • Enter the below command to uninstall the Photo app.

•   get-appxpackage  *Microsoft.Windows.Photos* | remove-appxpackage

More reference:

Get help with Microsoft Photos app - Microsoft Support

Hope this helps. If the issue remains unresolved, please get back to us and we would be happy to help.

Anju Thekkethil, Feb 1, 2025
Thema:

installere en ikke bekræftet Microsoft app

Loading...
  1. installere en ikke bekræftet Microsoft app - Similar Threads - installere ikke bekræftet

2. Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...: Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan det lade sig gøre?. Jeg har produktnøglen. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-f%C3%A5et-ny-pc-og-derfor-vil-jeg-gerne/130dd103-1901-41c3-9250-ef4693f69477
  3. installere en ikke bekræftet Microsoft app

installere en ikke bekræftet Microsoft app: Jeg kører Windows 10 og kan ikke installere en app fra Norton.Min PC er ikke i S-tilstand, men når jeg går ind Apps indstillinger, kan jeg ikke vælge en hvilken som helst app.Kan nogen hjælpe?P.S. vedr. Sub-Topics: kan ikke vælges noget, der passer...
  4. En driver kan ikke indlæses på denne enhed

in Windows 10 Gaming
    En driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette...
  5. En driver kan ikke indlæses på denne enhed

En driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette...
  6. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

in Windows 10 Drivers and Hardware
    problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen...
  7. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

in Windows 10 Gaming
    problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen...
  8. no puedo instalar apps en microsoft store

in Windows 10 Gaming
    no puedo instalar apps en microsoft store: hola, tengo un problema, cuando quiero instalar alguna app por microsoft store, me aparece el mensaje que esta en la imagen adjunta. ya probe con desinstalar e instalar la store y con wsreset.exe y no funciona, alguien sabe que puedo hacer?el mensaje que me aparece es: Try...
  9. no puedo instalar apps en microsoft store

no puedo instalar apps en microsoft store: hola, tengo un problema, cuando quiero instalar alguna app por microsoft store, me aparece el mensaje que esta en la imagen adjunta. ya probe con desinstalar e instalar la store y con wsreset.exe y no funciona, alguien sabe que puedo hacer?el mensaje que me aparece es: Try...
  10. Genstart virker ikke.

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...